Strona 1 z 1
Schemat
: 2010-12-06, 21:31
autor: tatum
Witam.
Jestem w trakcie wymiany pompy paliwa, mam taki problem, że po otwarciu ,, wziernika,, pod małym siedzeniem stwierdziłem mały rozpie..... w połączeniach pompy.
Jest tam kostka elektryczna adoptowana z 220V, jeden przekaźnik(pewnie od gazu) i rozłączone przewody.
Zamierzam wypiąć ten przekaźnik od gazu, i połączyć przewody od pompy paliwa.
Macie jakieś diagramy kablologi czy wystarczy kolorami pospinać?
Re: Schemat
: 2010-12-06, 23:23
autor: Speedo
schemacik

Re: Schemat
: 2010-12-07, 10:10
autor: tatum
Dzięki za schemacik, jeszcze tylko zrobię studia z elektryki i do dzieła

.
Speedo co to za kniga jakiś servis manual? może jest tam legenda odnośnie tego schematu?
Re: Schemat
: 2010-12-07, 13:19
autor: Speedo
no ale do czego Ci ta legenda, nie znasz sam zadnej, o smoku wawelskim czy cus?
przecie na schemacie masz wszystko wypisane, z przekaznika wychodi kabul ciemnozielono-zolty i idzie do wylacznika inercyjnego, z wylacznika wychodzi jako rozowo-czarny i idzie do pompy, drugi kabel z pompy - czarny - idzie do masy
przy zespole pompy mozesz miec jeszcze dodatkowo pomaranczowy i zolto-bialy do wskaznika poziomu paliwa, pomaranczowy idzie do masy
Re: Schemat
: 2010-12-12, 00:20
autor: tatum
Jak oczyściłem przewody to poznałem kolory i już pompa założona i podłączona.
Paliwo podaje tylko Silnik nie chce załapać, kręci i kręci i dupa. Może ktoś wie co trzeba jeszcze sprawdzić?, na gazie odpala.
Jakoś trzeba odpowietrzyć układ zasilania?
Re: Schemat
: 2010-12-13, 08:19
autor: Speedo
moze wezyk podcisnienia spadl z regulatora cisnienia paliwa na listwie?
Re: Schemat
: 2010-12-16, 00:02
autor: Mario
Sprawdź czy pompa podaje paliwo na listwę wtryskową (do wtrysków). Najlepiej podłączyć manometr do gniazda na listwie powinno pokazywać do 3,1 bara, lub najprościej skieruj przewód do butelki i włącz zapłon jak mocno poleci to pompa raczej OK. Na słuch też można, jak przekręcisz zapłon to usłyszysz w zbiorniku paliwa dźwięk pracującej pompy, jeżeli te dźwięki będą nie wyraźne (słabe) lub tak jakby pompa słabła, to znaczy że albo już pada powoli i nie podaje odpowiedniego ciśnienia, lub regulator ciśnienia paliwa działa wadliwie lub w ogóle nie działa. Znajdziesz go na listwie z wtryskami.
Re: Schemat
: 2010-12-17, 08:57
autor: tatum
Dzięki za wskazówki, Ex już pali i jeździ na benzynie, powodem były pomylone przewody, zasilanie szło na powrót i odwrotnie jakiś magik zioło palił i podłączał jak popadnie, zamieniłem je i odpalił od tyku.
Wolne obroty są, lekko się zastanawia przy ruszaniu ale jeszcze nie czyściłem przepływomierza powietrza i ,,krokowego,,.
Mam jeszcze odpięty jeden przewód podciśnienia, który idzie od pokrywy filtra (tam jest czujnik z dwoma wyjściami) do kolektora za co on odpowiada?