Strona 1 z 1

Niveo

: 2007-12-13, 20:20
autor: Dawid
Przepraszam ze z nowu o tym czujniku ale mam zagwostke.Podnioslem dupe na nim i zalozylem WRESZCIE oponki no i wszystko ladnie ale czy normalne jest to gdy zgasze silnik to po jakims czasie dupa opada? Dzisiaj co prawda pekl mi wspornik ale zastapilem go metalowym. (zdjecia w kasztanach "oponki" albo w galerii).Dzieki z gory

Re: Niveo

: 2007-12-13, 20:44
autor: manius
co znaczy po jakims tam czasie? :x
bo jak po roku to normalne ;-)

oczywiscie ze troche opadnie,
ale sprecyzuj czas i jak gleboko siada?
czy tylko slyszysz kompresor?

u mnie na starych amorach dupa opadala przez noc (10-14h) ale malo,
w koncu to nie citroen :-P
na nowych nie zauwazylem wiekszych roznic
a i tak jak wsiadam do auta i zamkne drzwi to podpompowuje 8)

Re: Niveo

: 2007-12-13, 23:27
autor: Dawid
po 20-30min siada jakies 3-5cm.potem jak go odpale to pompuje do gory.Lewa strona bardziej.Amory tez chyba do wymiany chociaz mechanik twierdzi ze ok.Jutro porobie foty przed i po opadnieciu i dokladny czas.

Re: Niveo

: 2007-12-14, 00:36
autor: Jankes
to znaczy masz w nim zawieszenie pneumatyczne?

Re: Niveo

: 2007-12-14, 00:51
autor: fotomysz
to znaczy masz w nim zawieszenie pneumatyczne?
to jest system samo poziomowania tyłu pojazdu :)

Re: Niveo

: 2007-12-14, 00:55
autor: chevidan
pompowane amortyzatory z tyłu w wersjach europejskich w expo 2

Re: Niveo

: 2007-12-14, 08:41
autor: manius
...Amory tez chyba do wymiany chociaz mechanik twierdzi ze ok.
a jak on to stwierdzil ze sa ok? :eek:

wejdź z tylu na zderzak i pohuśtaj trochę :-P zeskocz i zobacz czy tłumią,
powinny po 2 wahnięciach stanąć w miejscu,
a najlepiej na numer sicher podjechać do jakiejs stacji diagnostycznej
za ~20zeta zrobią ci test amorkow :-P

jeśli dupa dość szybko opada, powiedzmy po 2/4h to amorki sie rozszczelnily,
i tu niestety pomoże tylko wymiana
w tym wypadku najlepiej kupić w ASO Ford
(wychodzi najtaniej, ja obydwa wyrwałem za coś kolo ~900zeta z rabatem :-D )
możesz oczywiście przejść na zwykłe, wychodzi jeszcze taniej ~ 400zeta 8)
to znaczy masz w nim zawieszenie pneumatyczne?
jak juz koledzy napisali jest to system samopoziomowania pojazdu
jako ze w europie od chyba 1994 obowiazuje regulacja kata nachylenia świateł
w zależności od załadowania pojazdu
i jakaś mądra głowa :x w USA wymyśliła ze zamiast montować regulacje
w reflektorach to zaadoptują oryginalne AUTO ADJUSTABLE SUSPENSION
regulacje z przodu wyrzucili zmodyfikowali tył
no niby jest to fajne bo wrzucisz toboły do bagażnika ile wejdzie
a autko dalej w poziomie 8-)
ale ogranicza troszkę jesli ktoś chce konkretnego lifta założyć
niestety ale wtedy trzeba je wywalić i założyć normalne
w PL żaden problem, ale tu w rzeszy nie mogę bo stracę ABE/TÜV
czyli zezwolenie na poruszanie się po drogach publicznych :-/
no chyba ze zaloze regulacje na reflektory :-|