...Amory tez chyba do wymiany chociaz mechanik twierdzi ze ok.
a jak on to stwierdzil ze sa ok?
wejdź z tylu na zderzak i pohuśtaj trochę

zeskocz i zobacz czy tłumią,
powinny po 2 wahnięciach stanąć w miejscu,
a najlepiej na numer sicher podjechać do jakiejs stacji diagnostycznej
za ~20zeta zrobią ci test amorkow
jeśli dupa dość szybko opada, powiedzmy po 2/4h to amorki sie rozszczelnily,
i tu niestety pomoże tylko wymiana
w tym wypadku najlepiej kupić w ASO Ford
(wychodzi najtaniej, ja obydwa wyrwałem za coś kolo ~900zeta z rabatem

)
możesz oczywiście przejść na zwykłe, wychodzi jeszcze taniej ~ 400zeta
to znaczy masz w nim zawieszenie pneumatyczne?
jak juz koledzy napisali jest to system samopoziomowania pojazdu
jako ze w europie od chyba 1994 obowiazuje regulacja kata nachylenia świateł
w zależności od załadowania pojazdu
i jakaś mądra głowa

w USA wymyśliła ze zamiast montować regulacje
w reflektorach to zaadoptują oryginalne AUTO ADJUSTABLE SUSPENSION
regulacje z przodu wyrzucili zmodyfikowali tył
no niby jest to fajne bo wrzucisz toboły do bagażnika ile wejdzie
a autko dalej w poziomie
ale ogranicza troszkę jesli ktoś chce konkretnego lifta założyć
niestety ale wtedy trzeba je wywalić i założyć normalne
w PL żaden problem, ale tu w rzeszy nie mogę bo stracę ABE/TÜV
czyli zezwolenie na poruszanie się po drogach publicznych
no chyba ze zaloze regulacje na reflektory
