Prawidłowo przeprowadzona regeneracja polega właśnie na pomalowaniu proszkowym.
Można zastosować podkład,lakier o wybranym kolorze (także metaliki), a całość pokryć bezbarwnym.
Trzeba po piaskowaniu szybko polakierować.
Lakierowanie proszkowe też trwa szybko, po pomalowaniu posiedzą w piecu ok.9-12 min, i po wystygnięciu gotowe.Oczywiście ten sam proces po każdej warstwie.
Lakiery proszkowe są właśnie stosowane do felg z tego powodu że są twarde, ale musisz zaznaczyć aby użyli lakieru typu "fasada" a nie "mix". - "mix" to lakiery wewnętrzne.
Dobry efekt daje metalik proszkowy, a na to po wymatowaniu lakier na mokro bezbarwny.
Jak już bym miał malować na mokro, to pewnie użył bym lakieru poliuretanowego dwuskładnikowego, lub epoxydowego - (do malowanie jachtów).
Ale zawsze i tak wybrał bym "proszek"

Wszystkie warsztaty przywoziły nam fele i inne elementy do renowacji (robiłem w "proszku" )
No i jak wyżej: "czemu nie proszek"