Strona 1 z 1

jedynka z usa

: 2011-05-06, 15:55
autor: morfeusz453
czołem panowie kto mi powie czym się różni wersja hamerykańska od europejskiej chodzi o jedynkę . Naturalnie oprócz numerów

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 16:44
autor: Hubi
- prędkościomierz w milach
- brak chłodnicy dla skrzyni biegów
- brak pomarańczowych kierunków z tyłu
- inny kąt oświetlenia reflektorów przednich

poza tym nie powinno być żadnych różnic

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 18:40
autor: Rad-T
a jedynka była w ogóle w wersji europejskiej ? kanada to na pewno, ale czy europa ?

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 18:49
autor: norbi73
a jedynka była w ogóle w wersji europejskiej ? kanada to na pewno, ale czy europa ?
no nie rób scen! :eek:

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 18:52
autor: RAFBOR
Niemcy :-D

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 19:43
autor: norbi73
czy sramerykański czy łełropejski to serce i tak z III Rzeszy :-)

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 20:17
autor: morfeusz453
Ja tylko tak nie śmiało pytałem :oops: bo znajoma opowiedziała mi jakąś dziwną chistorję o problemach z rejestracją jedynki ,że niby to ze stanów mejle itp brak numerów na ramie i że miesiąc czekała a historia ta miała miejsce w twierdzy K :mrgreen: ołobrzeg :mrgreen: :mrgreen: . I co wy na to :?: :?: Że niby z mchu i paproci :mrgreen: :mrgreen:

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 20:46
autor: Rad-T
no nie rób scen! :eek:
oj tam oj tam :D każdemu się może zdarzyć, ja dziś wybebeszam swojego ze środka więc przejęty jestem :D

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 21:26
autor: Hubi
Ja tylko tak nie śmiało pytałem :oops: bo znajoma opowiedziała mi jakąś dziwną chistorję o problemach z rejestracją jedynki ,że niby to ze stanów mejle itp brak numerów na ramie i że miesiąc czekała a historia ta miała miejsce w twierdzy K :mrgreen: ołobrzeg :mrgreen: :mrgreen: . I co wy na to :?: :?: Że niby z mchu i paproci :mrgreen: :mrgreen:
podpytaj może Jankesa - on już ciągnął auto z USA

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 21:49
autor: Jankes
a więc: jedynka hamerykańska ma przednie relfektory symetryczne, europejska asymetryczne oraz wymienny reflektor (jak Jeep szeroki) i postojówkę w reflektorze. Hamerykańska ma tylne lampy całe czerwone ze światłem cofania w lampie zespolonej, europejska ma w lampie zespolonej kierunkowskaz w tym miejscu a lampę cofania w zderzaku tylnym... hamerykańska jedynka nie ma tylnego światła przeciwmgłowego, europejska ma... hamerykańska nie ma także regulacji wysokości światła reflektorów. Hamerykańska (nie każda bo wersja Limited oraz wersje XLT z pakietem do holowania) nie ma też dodatkowej chłodnicy skrzyni automatycznej. Hamerykańska nie ma też WYBITEGO NUMERU VIN NA RAMIE... więc nie ma sensu szukać a panowie diagności powinni już dawno o ytym wiedzieć... ja ze swoją jedynką nie miałem problemów bo jakoś spotykani diagności albo brali 50zł z dowodu albo wiezieli co robią.

Europejskie wersje były jedynie dostępne z przełożeniem 3.73 LSD... hamerykańskie miały jeszcze 3.08, 3.27, 3.55 oraz 4.10.

W Europie występowała jedna wersja, w Stanach kilka - XL, XLT oraz specjalne Limited oraz Eddie Bauer a także jakże popularna i piękna wersja SPORT czyli trzydrzwiówka.
Nie myślę też aby w Europie była dostępna skrzynia manualna...
poza tym nie ma różnic... tak samo jeźdżą. ;)

są jakieś pytania?

Re: jedynka z usa

: 2011-05-06, 21:58
autor: yony
Europejska jedynka jest tylko w wersji 165 kM, hamerykańska do 1992 roku może mieć 155 kucy. Europejskiej chyba nie było tylko tylnonapędowej. Ale tego nie jestem pewien w 100%

Re: jedynka z usa

: 2011-05-07, 10:46
autor: misza SG
brali 50zł z dowodu
:shock: :shock: :shock:

Re: jedynka z usa

: 2011-05-07, 18:20
autor: Jankes
brali 50zł z dowodu
:shock: :shock: :shock:
a co? nie? pierwsza "rejestracja" zielonego kosztowała 200 zyli... tylko dlatego, ze był podniesiony 6 cali i stał na oponkach rozmiaru xxx-large
:)

no i numeru na ramie nie było...