Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego
: 2011-05-30, 18:22
Witam kolegów!
W ramach walki z falującymi obrotami ostatnio wymieniłem między innymi za Waszymi poradami uszczelki pod ssącym. Poprawa jest ale:
1. nie buja na wolnych obrotami pomiedzy 1000 a 2000 tylko pomiędzy 900 a 1200 więc jest postęp;
2. niestety auto zdecydowanie gorzej odpala - tak jak kiedyś przed wymianą pompy paliwa.
3. przy odpale potrafi strzelić w rurę.
Po oczyszczeniu w weekend krokowca to lekkie falowanie i kłopoty z odpałem zostały....
Może przepływomierz?? Co sadzicie?
W ramach walki z falującymi obrotami ostatnio wymieniłem między innymi za Waszymi poradami uszczelki pod ssącym. Poprawa jest ale:
1. nie buja na wolnych obrotami pomiedzy 1000 a 2000 tylko pomiędzy 900 a 1200 więc jest postęp;
2. niestety auto zdecydowanie gorzej odpala - tak jak kiedyś przed wymianą pompy paliwa.
3. przy odpale potrafi strzelić w rurę.
Po oczyszczeniu w weekend krokowca to lekkie falowanie i kłopoty z odpałem zostały....
Może przepływomierz?? Co sadzicie?