Strona 1 z 1

Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-30, 18:22
autor: NeXusPK
Witam kolegów!
W ramach walki z falującymi obrotami ostatnio wymieniłem między innymi za Waszymi poradami uszczelki pod ssącym. Poprawa jest ale:
1. nie buja na wolnych obrotami pomiedzy 1000 a 2000 tylko pomiędzy 900 a 1200 więc jest postęp;
2. niestety auto zdecydowanie gorzej odpala - tak jak kiedyś przed wymianą pompy paliwa.
3. przy odpale potrafi strzelić w rurę.

Po oczyszczeniu w weekend krokowca to lekkie falowanie i kłopoty z odpałem zostały....
Może przepływomierz?? Co sadzicie?

Re: Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-31, 00:54
autor: Jankes
ciśnienie na listwie sprawdzałeś? być może FPR pada i nie utrzymuje stałego ciśnienia? tłumaczyłoby to kłopoty z odpalaniem.

FPR - fuel pressure regulator - regulator ciśnienia paliwa

Re: Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-31, 06:31
autor: NeXusPK
ciśnienie na listwie sprawdzałeś? być może FPR pada i nie utrzymuje stałego ciśnienia? tłumaczyłoby to kłopoty z odpalaniem.

FPR - fuel pressure regulator - regulator ciśnienia paliwa
A jak to sprawdzić???

Re: Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-31, 09:50
autor: Speedo
powinienes miec taki zaworek jak od opony gdzies kolo listwy, mierzysz albo spec cisnieniomierzem (odporny na benzyne) albo bierzesz taki zwykly do opon - podpowiedz: po pomiarach moze sie juz nie nadawac do opon, trzeba sie z tym liczyc ;)

Re: Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-31, 20:42
autor: NeXusPK
powinienes miec taki zaworek jak od opony gdzies kolo listwy, mierzysz albo spec cisnieniomierzem (odporny na benzyne) albo bierzesz taki zwykly do opon - podpowiedz: po pomiarach moze sie juz nie nadawac do opon, trzeba sie z tym liczyc ;)
D..pa jestem nie mechanik - nie widzę tego zaworka!....

Re: Pytania po wymianie uszczelek kolektora ssącego

: 2011-05-31, 20:49
autor: Rad-T