Strona 1 z 1

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 18:30
autor: nemrod
no to jeszcze może trzeba otworzyć temat lockright-ów.
ile i dlaczego tak drogo?

i ewentualnie co na przód bo lockright to chyba przesada a ARB to chyba nie ta półka cenowa

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 18:53
autor: Mikado
ja już zdecydowałem się na:

Dana 35
tył Ford 8,8

teraz tylko trzeba to zrealizować... tylko jak? :-D :-D

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 18:58
autor: nemrod
trzeba księ wysłac za ocean :D

mam poważną wątpliwość co do lockright-a na przód.
może uniemozliwiać skręt (gdzieś było o tym na jeep.org)
Może z racji tego że EX po czarnym z 4x4 nie jeździ to można to pwrzucić.

ale może niech wypowiedzą się ludzie z praktyką
Co myślicie?

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:01
autor: Mikado
ja przegadałem mnóstwo z różnymi kolesiami z zagramanicznych stronek i w skrócie twiedzą, że bez problemu z sentencją taką jak podałeś: nie jeździ na czarnym z 4x4 to może jeździć, a jak wjedzie to więcej jeździć nie będzie :-D :-D :-D

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:05
autor: nemrod
ja przegadałem mnóstwo z różnymi kolesiami z zagramanicznych stronek i w skrócie twiedzą, że bez problemu z sentencją taką jak podałeś: nie jeździ na czarnym z 4x4 to może jeździć, a jak wjedzie to więcej jeździć nie będzie
zgoda, tylko kilka razy zdarzyło mi się po zaśniezonych drogach jechac z 4x4 co wtedy jak będzie lockright z przodu?
to mnie trochę hamuje i kieruje w stronę trutrack-a

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:20
autor: Rad-T
http://www.explorerclubpolska.com/forum ... ae729b4e8e

znalazlem temat w ktorym sporo rozprawialismy o blokadach do explo

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:24
autor: manius
hehe
przerabialismy to juz :-P

ale dodam swoje 5groszy
power-trax to 100% automatyczna blokada
i w Ex1 na przod bedzie OK (oczywiscie TYLKO jesli ma sprawne sprzegla)
ale w Ex2 sie nie nadaja oprócz modelu 95-97 (z wolnobiezka na moscie)

Edit
Radek byl szybszy :-)

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:27
autor: nemrod
kurde 1400 pln-ów za kpl.
już głowa boli :D

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 19:31
autor: Rad-T
no wlasnie przerabialismy temat wnioskow sporo ale to oznacza ze do EX II na tyl tylko ARB ? czy jest jeszcze jakas manualnie zapinana ale mniej rozreklamowana a wiec i tansza ?

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 20:03
autor: Jankes
myślę, ze każda blokada jak by nie była (oprócz LS) nie da ci jeździć po czarnym 4X4. Taki już tego urok, zakładasz blokadę i żegnaj gienia. Tył mam też zblokowany Powertraxem (LockRight) - włącza się czasami nawet w zakrętach przy przyspieszaniu i stara się "wyrzucić" mnie z zakrętu... Teraz kupiłem Detroit... nie wiem jeszcze jak będzie ale zobaczymy w plenerze. Niby to ta sama blokada co LockRoght... tak samo wygląda i ten sam producent.
a ceny? no cóż? chyba, że załączany ARB???

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 22:13
autor: alban
Ja osobiście nie posiadam blokad a to z najbardziej prozaicznego powodu...

Jeśli montowac to tylko załączana ręcznie nie zadne automaty...

Blokad używa się tylko w naprawdę krytycznych sytuacjach - wtedy gdy wkleiliśmy i juz nic nie pomaga, wtedy załączana blokada100% teoretycznie powinna pomóc...

Jeżdżenie po sniegu nawet z załączona blokada 100% to próba samobójcza.

Jedyna blokada z którą można jeździć normalnie i po czarnym i po wszystkim to LSD - lepkościowa z zastosowaniem specjalnych dodatków do oleju w mostach (seryjna w niektórych autach).

Reszta to albo przerost formy nad treścią albo nie dające się kontrolowac automaty.

Więc albo nas stac na załączną ręcznie albo nic.
To moje skromne zdanie.

Re: blokady mostu do Explorera

: 2008-01-03, 22:17
autor: Jankes
albo spawamy na stałe jeśli w teren 100%

inaczej nie opłaca się bo wcześniej czy póxniej potrzebować będziemy nowych wałków...