Strona 1 z 1

cos stuka po lifcie

: 2011-09-14, 17:22
autor: cooki531
po lifcie budy i zawieszenia, wszedzie po 2 cale cos mi stuka jakby w podloge (mocowania budy są dobrze dokręcone) stuka przy wjechaniu w wiekszą dziure lub jak w terenie sie jedzie i wpadnie w wiekszą dziure, przed liftem tak nie bylo. Czy ktos sie spotkal z czyms takim? A i jeszcze czasem jak skręcam to tez cos stuknie jakby przekladnia kierownicza :-/

Re: cos stuka po lifcie

: 2011-09-14, 22:11
autor: RAFBOR
Jak stuka to cos spaprane. Nie ma sily. Samo sie tak nie zrobilo. No chyba ze taki cholerny zbieg okolicznosci. Ja bym jednak jeszcze raz sprawdzil wszystkie punkty newralgiczne przy lifcie

Re: cos stuka po lifcie

: 2011-09-15, 00:59
autor: shakal
Sprawdzałeś wzrokowo na stojącym aucie kąty między przegubami a półosiami?
Miałem podobne objawy...i za duże kąty - po odpuszczeniu paru cm na drążkach reakcyjnych (jedynka chyba nie ma owych drążków, ale to nie ma nic do rzeczy) ustapiło.

Nie wiem jak Łysywujta mógł na tym jeździć...swoją drogą ;-)

Re: cos stuka po lifcie

: 2011-09-15, 06:45
autor: Adrian
Po lifcie może być taki objaw, wszystko jest naprężone i pracuje w mniej dogodnych pozycjach - powychodzą problemy ze zużytymi częściami, ja bym pojechał na szarpaki za 20zł będziesz wszystko wiedział, my możemy tylko gdybać. Jak zmieniłeś też opony np. na jakieś MT to też bierz pod uwagę, że są twardsze mniej amortyzują i bardziej będzie czuć dziury, ale trudno coś powiedzieć nie słysząc tego dźwięku.

Re: cos stuka po lifcie

: 2011-09-15, 08:33
autor: Rad-T
po lifcie budy i zawieszenia, wszedzie po 2 cale cos mi stuka jakby w podloge
obstawiam albo mocowania drążków reakcyjnych (te ramiona do mostu idące) - walą wtedy w miejscu wyrobionych gum przy ramie i czuć pod nogami. Albo półośki hulają bo są za bardzo wysunięte. Albo jedno i drugie :P

Re: cos stuka po lifcie

: 2011-09-15, 10:25
autor: cooki531
Po lifcie może być taki objaw, wszystko jest naprężone i pracuje w mniej dogodnych pozycjach - powychodzą problemy ze zużytymi częściami, ja bym pojechał na szarpaki za 20zł będziesz wszystko wiedział, my możemy tylko gdybać. Jak zmieniłeś też opony np. na jakieś MT to też bierz pod uwagę, że są twardsze mniej amortyzują i bardziej będzie czuć dziury, ale trudno coś powiedzieć nie słysząc tego dźwięku.
szarpak byl juz i wyszly tylko luzy na lozyskach przednich :-/