Kłopot z kierownicą po wymianie maglownicy
: 2011-10-19, 16:41
Witam serdecznie. Mam mały kłopocik, właśnie mechanik (dobry) wymienił mi maglownicę, drążki i końcówki zakupione od kolegi z forum i niestety dwa problemy:
1- coś stuka w maglownicy (ułoży się? może za długo nie używana?)
2- po zmontowaniu kierownica jest przestawiona o 180 stopni. Wiem że regulacja tylko na drążkach ale czy taką dużą odchyłkę da się zniwelowac?
Chyba już coś wiem. Dzwonił przed chwilą mechanik i maglownica z SOHC '99 jednak nie do końca pasuje do OHV z 96 bo na drążkach przy ustawianiu zbieżności nie dało się jej aż tak naciągnąc. Będą kombinowac żeby coś przerobic. Zasadniczo wszystko jest ok, jeżdzi prosto nie ściąga ale kierownica jest do góry nogami. Lipa
1- coś stuka w maglownicy (ułoży się? może za długo nie używana?)
2- po zmontowaniu kierownica jest przestawiona o 180 stopni. Wiem że regulacja tylko na drążkach ale czy taką dużą odchyłkę da się zniwelowac?
Chyba już coś wiem. Dzwonił przed chwilą mechanik i maglownica z SOHC '99 jednak nie do końca pasuje do OHV z 96 bo na drążkach przy ustawianiu zbieżności nie dało się jej aż tak naciągnąc. Będą kombinowac żeby coś przerobic. Zasadniczo wszystko jest ok, jeżdzi prosto nie ściąga ale kierownica jest do góry nogami. Lipa
