Strona 1 z 3

Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-20, 14:06
autor: explorer_u2
Dzisiaj rano zaświeciła sie kontrolka O\D i tak sobie miga,zawsze odrazu po odpaleniu i nie gaśnie. Wszystkie biegi wchodzą bez problemu. W czasie jazdy nie ślizga sie płynnie zmienia i redukuje, ale podczas jazdy powyżej 40 km\h i zdjęciu nogi z gazu słychać wysprzęglenie skrzyni i małe uderzenie .
Co może być związane z takim objawem i gdzie szukać i czego ? Czy jest jakaś dobra dusza w okolicy Katowic co by zerkneła do mego maleństwa ?

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-20, 14:19
autor: starwind
zacznij od komputera on powie ci najwięcej
u mnie kontrolka zapala się już od dwóch lat i po prostu do niej przywykłem :)
ale wiem że to tylko błąd jednego czujnika :)

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-20, 15:02
autor: Kojot
sciągnij kleme z akumulatora na 30 min. zrobi się reset i może pomoże ;-)

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 18:03
autor: explorer_u2
pytanie za browarka :564: , mam genialnego mechanika . Sprawdzając stan oleju dzisiaj w skrzyni okazało się , że jest go za dużo ponad stan na bagnecie i to sporo. Co może uszkodzić nadmiar oleju i czy ma to wpływ na objawy opisane wyżej.
Jak dojade do domu to zaraz odciągne nadmiar i zobacze czy zgaśnie O\D.

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 18:29
autor: QDLATY
zbyt duży stan oleju w skrajnych przypadkach może powodować to, że kosze sprzęgłowe będą uderzać o jego zbyt wysoki stan... (wszystko zależy ile jest go ponad miarę w ASB)
więc zawsze na początek sprawdzić jaki jest stan i wtedy sprawdzać dalej...

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 18:35
autor: Kojot
i pytanie za drugiego browarka czy on wie napewno jak sprawdzić stan w (EX) ;-)

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 18:58
autor: explorer_u2
ja myślę , że Hubi powiedział już wszystko w temacie sprawdzania poziomu w ASB
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... php?t=5850
Chyba, że się mylę ?
I pytanie co by postów nie nabijać, tym zestawem mam zalać maleństwo :
http://sklepjeep.redcart.pl/p/1699/1355 ... -ford.html

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 19:08
autor: Maki280
Hey koledzy ,
A jak sprawdzic stan oleju ASB w III-ce ??

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 19:34
autor: Kojot
jeżeli masz bagnet to tak samo jak w II

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 22:29
autor: Maki280
Nooo własnie ... niestety nie mam :(

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 23:34
autor: mastan
Hey koledzy ,
A jak sprawdzic stan oleju ASB w III-ce ??
W dnie miski olejowej masz korek do spuszczania oleju,a w nim drugi mniejszy do sprawdzania poziomu :

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 23:41
autor: resetx
to jest lepsze rozwiązanie niż u nas... nigdy nie przelejesz i nie będzie za mało tak by wynikało z rysunku :) Idzie coś takiego zastosować do II-ki?

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-21, 23:53
autor: Maki280
ooo...SUPER ... dziekuje .
Powiedz mi prosze gdzie jest jeszcze ta "dziura" do wlewania :)
Przez jakis odpowietrznik ??

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-22, 00:51
autor: mastan
ooo...SUPER ... dziekuje .
Powiedz mi prosze gdzie jest jeszcze ta "dziura" do wlewania :)
Przez jakis odpowietrznik ??
Na końcu skrzyni w połowie jej wysokości+- po stronie pasażera jest ta dziura(korek) do wlewu .
Jak znajdę fote to wrzucę .

Re: Początki problemów z ASB O\D

: 2011-11-22, 01:03
autor: MirEx68
II-ki nie mają korka do spuszczania ATF, ale jak w odpowiednim miejscu coś podobnego sobie wstawisz, to idzie wykombinować. Wolę jednak tradycyjną metodę napełniania. Nie trzeba np stosować pompki do napełniania. Ja u siebie, dla wygody wstawiłem korek do spuszczania ATF. :-)