Zastany Explorer
: 2011-11-26, 18:37
Mam do kupienia Exa II trochę zastanego w sumie prawie 8 miechów stał.
Ogólnie nie wygląda źle, oprócz progów ( nie ma ich ) oraz tylnej klapy ( też jej prawie nie ma ) poza tym blacharsko spoko ( nigdy nie miał stłuczki nawet ), silnik chodzi ładnie, skrzynia przełącza bez szarpnięć.
Tylko co dalej ?! Z mankamentów, które zauważyłem to:
z ramy zeszła cała farba i wychodzi ruda, trzeba zakonserwować,
poci się amortyzator tylny, półoś przepuszcza,
uszkodzony prawy górny ( może lewy ) sworzeń,
coś nie styka czasem przełączanie napędów,
elektryka ( ogólnie oświetlenie środka ),
pasek alternatora chrobocze ( mam nadzieje, że to to) nagle coś zaczęło chrobotać.
Co mnie może jeszcze ( uszczęśliwić ? )
Czy rozrząd też może mieć problemy po takim postoju !?
Warto się pchać w takiego ? Rocznik 99 przebieg 215 tyś, jeden owner kupiony w Polsce w salonie. Wersja chyba golas ( nie ma zawieszenia z tylu jak zauważyłem pompowanego )
Pomocy...
Ogólnie nie wygląda źle, oprócz progów ( nie ma ich ) oraz tylnej klapy ( też jej prawie nie ma ) poza tym blacharsko spoko ( nigdy nie miał stłuczki nawet ), silnik chodzi ładnie, skrzynia przełącza bez szarpnięć.
Tylko co dalej ?! Z mankamentów, które zauważyłem to:
z ramy zeszła cała farba i wychodzi ruda, trzeba zakonserwować,
poci się amortyzator tylny, półoś przepuszcza,
uszkodzony prawy górny ( może lewy ) sworzeń,
coś nie styka czasem przełączanie napędów,
elektryka ( ogólnie oświetlenie środka ),
pasek alternatora chrobocze ( mam nadzieje, że to to) nagle coś zaczęło chrobotać.
Co mnie może jeszcze ( uszczęśliwić ? )
Czy rozrząd też może mieć problemy po takim postoju !?
Warto się pchać w takiego ? Rocznik 99 przebieg 215 tyś, jeden owner kupiony w Polsce w salonie. Wersja chyba golas ( nie ma zawieszenia z tylu jak zauważyłem pompowanego )
Pomocy...