
Tyle razy o niej słyszałem/czytałem, ale nie wiem gdzie to jest , do czego służy, jak powinno działać, jak sprawdzać.Ja bym, sie jednak przyjrzał wolnobieżce w pierwszej kolejności
jest jak piszesz ale za załączenia sterownika na elektromagnesie może być wiele przyczyn u mnie np miałem tylko odłączony shiftmotorek (odłączony od tego bolca w reduktorze nie od kostki) i ten sygnał musiał iść bo miałem zapięty przód, po podłączeniu go na swoje miejsce przód się rozłączył. Shift motorek, niby silniczek od wycieraczki a ile potrafi skomplikowaćjeżeli tak jest jak piszesz... słychać trzaski... to wolnobiezka zapina przedni most...
problemem będzie prąd ze sterownika na elektromagnes w reduktorze...
ewidentnie dostaje jakiś bodziec...sygnał z czujnika o uślizgu np...
wolnobieżka nie jest odpowiedzialna za załączenie i odłączenie przodu podczas jazdy...robi to sterownik napędów, wysyłając prąd na elektromagnes...
wolnobiezka zapina przedni most... po przekręceniu z pozycji 2WD na 4WDAUTO