Strona 1 z 2
					
				Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:07
				autor: kamura
				Witam wszystkich Kolegów i Koleżanki.Wiem ze temat napędu do II OHV był wałkowany.Ale moje pytanie jest takie.Czy ktoś przerabiał napęd 4x4 do OHV z wolnobieżką?Czy przysłowiowy brązowy kabelek w tym przypadku zadziała ,czy tez pomocny będzie inny patent?Pozdrawiam  wszystkich i najlepszego w Nowym Roku. 

 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:19
				autor: Dawid
				...ale,że co? OHV ma wolnobieżkę...Chcesz jeździć ze stałym napędem 4x4 ? Nie da rady,bo nie masz centralnego mechanizmu różnicowego.
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:44
				autor: kamura
				...ale,że co? OHV ma wolnobieżkę...Chcesz jeździć ze stałym napędem 4x4 ? Nie da rady,bo nie masz centralnego mechanizmu różnicowego.
  Wiem,ale chce mieć pewnośc że jak będzie potrzeba to to zadziała,a dzis była kupa i traktor potem..... 

 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:47
				autor: RAFBOR
				Ale brązowy kabelek chyba zadziała też przy wolnobieżkach..... no chyba zeby nie...  

 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:49
				autor: Adrian
				Rozumiem, że chodzi ci o przerobienie 4x4 Auto (OHV z napisem na klapie Control Track) na 4x4 High? W drugą stronę się nie da. Ja zamierzam zrobić taką przeróbkę u siebie, ale czasu brak. 
Jeżeli ci chodzi o napęd AWD to oczywiście bez wymiany reduktora się nie da - tak jak kolega wyżej napisał.
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:50
				autor: Adrian
				Oczywiście zadziała brązowy kabelek ...
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:51
				autor: kamura
				Własnie ,chyba żeby nie..... 

  Czy ktos to juz testował?
Po prostu przód czasem mi zapina ,czasenm nie.A dzis w bardzo potrzebnej chwili zawiódł...... 

 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:53
				autor: Adrian
				Jeżeli te chwile są w błocie to zapinaj 4x4 low, na śliskiej drodze fakt w ohv brakuje 4x4 high auto to nie to samo.
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:55
				autor: kamura
				Na przełączniku pisze mi 2wd 4 auto i 4 lo.I chodzi mi własnie o 4HI.W tej chwili w której  potrzebuje,a nie jak jakis czujnik pomysli.[quote][/quote] 

 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:57
				autor: kamura
				[quote][/quote]Własnie ,snieg ,skarpa ,i było niemiło....I dlatego chce sie jakos zabezpieczyc na przyszłość
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 20:57
				autor: Adrian
				Obiecuje, że jak to zrobię to sfotografuje i opisze, ale teraz mam inne roboty (aktualnie progi na tapecie, później amortyzatory), elektrykę chcę robić na raz - mam parę innych rzeczy do poprawek.
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 21:00
				autor: kamura
				Trzymam za słowo.A w kwestii elektryki ,jest jakis patent by wyłączyć imo?Bo kluczyk  mam jeden i niestety wyłacznik imo też.A wolałbym mieć zapas?
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 22:00
				autor: Robert Kamyk
				http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... sc&start=0 
przeczytaj cały wątek... odpowiedzi masz na Twoje wszystkie pytania ... 

 
			 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-11, 22:06
				autor: Adrian
				Trzymam za słowo.A w kwestii elektryki ,jest jakis patent by wyłączyć imo?Bo kluczyk  mam jeden i niestety wyłacznik imo też.A wolałbym mieć zapas?
Można w aso forda to za darmo załatwić - awaryjne odblokowanie immobilizera kombinacją obrotów kluczyka, lub ominąć immobilizer - trzeba ściągać bak paliwa żeby pompę paliwa podłączyć bezpośrednio - wszystko jest na forum opisane.
 
			
					
				Re: Stały naped 4x4 w OHV
				: 2012-01-12, 07:26
				autor: starwind
				no najłatwiej z ASO załatwić PIN i doprogramować drugiego pilota lub przy użyciu pinu wyłączyć Immo