Część płynu dostaje się również do jednego z cylindrów. Co to może być !?
Ja nie chce przesadzać ani uprawiać jakiegoś czarnowidzenia ale jak woda dostała się na tłok to z wysokim prawdopodobieństwem tego tłoka też szlag trafił... a czy to usczelka czy głowica to będzie wiadomo jak sie zrzuci czapkę i ją przeświteli bo tak samo wode może zaciągać przez uszczelkę jak i pekniętą głowice. Uszkodzenia bloku są o wiele rzadsze ponieważ kanały w bloku są troch wytrzymalsze i dopóki korba nie wyjdzie bokiem to nie ma za bardzo co przebić tych kanałów a w głowicy to wiadomo... nawet może coś wpaść przez korek wlewu oleju...
a mimo wszystko ja bym obstawial pękniętą głowice choćby nawet dlatego zeby byc przygotowanym na spory koszt ( a pózniej najwyżej się miło zaskoczyć jak sie nie potwierdzi)
podsumowując ja bym osobiście taki silnik obchodził szerokim łukiem trzymając się od niego jak najdalej

Ostatnio zmieniony 2012-02-22, 10:24 przez
madakelus, łącznie zmieniany 1 raz.