Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

pompa paliwa

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
anton
Posty: 258
Rejestracja: 2011-02-27, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

pompa paliwa

2012-03-10, 21:14

co się dzieje z pompą ,dwa razy już zmieniałem bo się przepalały ,a tu znowu zaczyna buczeć,może jakiś modulator napięcia ?i to nie przez brak paliwa, bo jak się zaświeci rezerwa to od razu dolewam :-|

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: pompa paliwa

2012-03-10, 21:26

jak to pisał kiedyś Radek
"pompy zawsze psują się trzy razy" :P
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
anton
Posty: 258
Rejestracja: 2011-02-27, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompa paliwa

2012-03-10, 21:32

:-) uuf to już będę miał z tym spokój :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2012-03-10, 21:32 przez anton, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: pompa paliwa

2012-03-11, 07:38

bo jak się zaświeci rezerwa to od razu dolewam
jak rezerwa się świeci to się nie dziwie że padają :)
te zamienniki są tyle warte co... od czasu moich cudów z pompami jeżdżę z minimum 1/4 baku paliwa i kłopoty się skończyły. Pamiętaj że auto jak się przechyla, to pompa może lecieć na sucho - nasz zbiornik jest tak wielki, że te 10 litrów rezerwy ma się gdzie rozlać - pomimo nawet tej klatki która niby ma rezerwę utrzymać :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
anton
Posty: 258
Rejestracja: 2011-02-27, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompa paliwa

2012-03-11, 07:55

rezerwa to rzadko się świeci ,po wymianie ostatniej pompy pilnuję poziomu paliwa ,a mimo to znowu buczy

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: pompa paliwa

2012-03-11, 09:39

tak jak napisał Radek,trza pilnować poziomu paliwa zauważyłem u mnie że jak mam poniżej 1/4 baku to czasami też buczy,więc pilnuję żeby było około połowy i wtedy jest cisza,dodam tylko że objawy pojawiły się po regeneracji pompy,jak była oryginalna nic nie było słychać,nawet jak się kończyła. :-/
tel. 606414212

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: pompa paliwa

2012-06-10, 20:16

dowale do tematu bo szkoda miejsca. I na mnie przyszła kolej, doczekałem się wymiany pompy. Odmówiła posłuszeństwa w najmniej oczekiwanej sytuacji. Szybka adaptacja pompy z innego auta i szukam orginału... nowa to wydatek 511 zł - rabat, a zamienniki szybko padaja jak sami wiecie. Fotka dla potomnych
Załączniki
DSCF4236aaaa.jpg
DSCF4236aaaa.jpg (44.46 KiB) Przejrzano 3581 razy
DSCF4232aaa.jpg
DSCF4232aaa.jpg (46.63 KiB) Przejrzano 3581 razy

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: pompa paliwa

2012-06-16, 13:18

na obudowie pompy dzisiaj odkryłem zakładając nową jest też przekażnik odcinający "+" z immo. Należy - jeżeli chcemy obejść immo - przeciąć kabel koloru pomarańczowego wchodzący na przekażnik i zlutować z czerwono czarnym wchodzącym do pompy do zbiornika. I wszystko działa... no prawie :-P

pajur
Posty: 94
Rejestracja: 2012-09-17, 11:00
Lokalizacja: Zgorzelec
Model Explorera: Ex II SOHC 4.0 '97
Kontakt: Strona WWW

Re: pompa paliwa

2012-12-17, 19:40

na obudowie pompy dzisiaj odkryłem zakładając nową jest też przekażnik odcinający "+" z immo. Należy - jeżeli chcemy obejść immo - przeciąć kabel koloru pomarańczowego wchodzący na przekażnik i zlutować z czerwono czarnym wchodzącym do pompy do zbiornika. I wszystko działa... no prawie :-P
Możesz dokładniej to opisać ?
Które przewody w którym miejscu ciąć i dokładnie gdzie wlutować (którą końcówką)

Wróć do „WARSZTAT”