Do kasowania i odczytu błędów wystarczy , śmiało zamawiajto co proponuje toms001 wydaje się być bardziej konkretną propozycją.
Do kasowania i odczytu błędów wystarczy , śmiało zamawiajto co proponuje toms001 wydaje się być bardziej konkretną propozycją.
No oczywiście, tylko kasowanie i odczyt błędów. Do fula to nie ta cenaDo kasowania i odczytu błędów wystarczy , śmiało zamawiajto co proponuje toms001 wydaje się być bardziej konkretną propozycją.
jest taki zestaw do zmiany parametrów w PCM-ceDostęp do opcji w kompie auta. Tyle że na co dzień nie jest to potrzebne. To co interesuje posiadaczy aut, to sprawdzenie kodu błędu, zdjagnozowanie i usunięcie usterki. Mi to jednak nie zawsze wystarcza i lubię pokopać głębiej, jak na razie, niestety ceny profesjonalnych "fejsów" do naszych autek powalają na kolana.
SondaSilnik nierówno pracuje, szarpie, przyspiesza, zwalnia, gubi zapłony. Na benzynie i na gazie, i na gazie jest to dużo silniejsze. Wymienione świece, przewody WN i cewka zapłonowa - na starej nie palił na 2 cylindry w ogóle, jest uszkodzona. Spalanie bardzo duże - na trasie, przy prędkości do 100 km/h ponad 20 /100km, w mieście jeszcze więcej.
ABS - nie działa, świeci kontrolka.
Silnik nierówno pracuje, szarpie, przyspiesza, zwalnia, gubi zapłony. Na benzynie i na gazie, i na gazie jest to dużo silniejsze. Wymienione świece, przewody WN i cewka zapłonowa - na starej nie palił na 2 cylindry w ogóle, jest uszkodzona. Spalanie bardzo duże - na trasie, przy prędkości do 100 km/h ponad 20 /100km, w mieście jeszcze więcej.
ABS - nie działa, świeci kontrolka.
Panowie to nie ten działSYNTAHUKA napisał/a:
Silnik nierówno pracuje, szarpie, przyspiesza, zwalnia, gubi zapłony. Na benzynie i na gazie, i na gazie jest to dużo silniejsze. Wymienione świece, przewody WN i cewka zapłonowa - na starej nie palił na 2 cylindry w ogóle, jest uszkodzona. Spalanie bardzo duże - na trasie, przy prędkości do 100 km/h ponad 20 /100km, w mieście jeszcze więcej.
ABS - nie działa, świeci kontrolka.
Sonda