Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
4x4explorer
Posty: 2
Rejestracja: 2014-08-10, 12:38
Lokalizacja: suwałki

Immo?pomieszane komponenty-zgubiony kluczyk

2014-08-10, 13:43

explorer 97 4.0 vector6 sekw.zgubiony kluczyk ,zmieniona stacyjka pętla ind. keylok w bagazniku (ale nie przy mnie).rozrusznik kreci ,pompka chwilowo podaje paliwo, LPG swieci,iskra jest,

Problem z kontrolką imo, nie działa cent lock nie działają fotele, z niewiadomych przyczyn pożarowych na 100% upalony kabelek czerwono-zielony pasek- który przechodzi w jednipinową szarą kostke wychodzac czarnym w niewiadomy mi odbiornik -wychodzi z wiazki tej co kostka do cewki znajduje sie obok cewki zapłonowej .dodatkowo drut na lini bezpiecznika 8 MAX wkomoze silnika (uklad sterowania predkością)
auto zakupione nigdy w zyciu nie chodziło u mnie
po podaniu na "buraka"+ na filtr gazowy zapala -ale pochwili wybucha nawet po dawkowaniu +
wiec wiem ze nie tedy droga :oops:
wyswietla tez spalony katalizator oraz check gage na czerwono
bezpieczniki gazu 100%,linia pompy paliwa to samo,

dodatkowo wyswietla 2 żołte kontrolki trakcji

w przekaznikach z tyłu bagaznik brak 15 i 30

osoba jakas podbiła pajęczyna 15 pod przekaznik bagaznika istniejące wejscie różowy z żółtym paskiem kabelek-nie posiadający żadnych napiec-rozłączyłem :-P

pytania moje ;
od czego są przekazniki w bagażniku i jakie prądy tam mają sie meldowac??
jak skontrolowac jednokompletnosc petli ind klucza i keylesa?
petla indukcyjna siemens ford F8SB-15607-AC 5WK4 74C 9E03
remote keyless/anti-theft 1 F87-15k602-DB 35593 fcc id KMH-15k606-RAP
2 F87-15k602-DB 51935 990602
pilot F8DB-15K601-GB TXRE*CEPT-LPD
dodaje ze odlączenie skrzyneczki remote key nie wplywa na iskre i linie50-funkcjonują dalej
nr nadwozia VIN 1FMZU34EOWUA64569

prosze o wyjawienie tajemnicy przeznaczenia i funkcji przekazników w bagażniku,opis co wyłancza immo w nim,link napiec w bagazniku,ew pomoc w zdrutowaniu omijce immo,i wszelkie sugestie...
pozdrawiam forumowiczów

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Immo?pomieszane komponenty-zgubiony kluczyk

2014-08-10, 13:47

kurde,niewiele rozumiem,może jakoś źle czytam :-/
tel. 606414212

4x4explorer
Posty: 2
Rejestracja: 2014-08-10, 12:38
Lokalizacja: suwałki

Re: Immo?pomieszane komponenty-zgubiony kluczyk

2014-08-17, 19:35

a wiec sam sobie odpowiedzialem na kilka pytan dzieki koledze,utrata napięć ,pod fotelem strony kierowcy tył{szieleniały i sie rozleciały)lini kabelków różowy z zoltym paskiem,przekazniki (te duże w bagazniku}mają już napiecie a raczej sygnał do otwórz zamknij dzwi, centralny dalej nie działa auto nie ma sygnału na wtryskiwacze-nie pali,chwilowo wlancza pompe paliwa,dalej nie wiem co robią te pozostałe 3 male-drutowanie nie przynosi rezultatu :shock:
odnalazlem nastepne kilka przekazników pod radiem nad nogami kierowcy po prawej na gorze nad pedałem gazu............nie wiem od czego tak samo. :roll:
\i nastepne po stronie pasazera w komoze silnika,przy okazji drut na halotronie wzgledem ekranu(uleczone) :-P
dalej nie znam przeznaczenia kabla czarnego upalonego obok cewki zaplonowej :roll:
moze ktos fotke by podesłał swojej cewki i jakos bym doszukał sie??? :-P
ad karolb863-prosze o pytania czego nie rozumiesz?chetnie przetłumacze na zrozumialszy jezyk bardziej techniczny lub bardziej amatorski

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”