Problem z kontrolką imo, nie działa cent lock nie działają fotele, z niewiadomych przyczyn pożarowych na 100% upalony kabelek czerwono-zielony pasek- który przechodzi w jednipinową szarą kostke wychodzac czarnym w niewiadomy mi odbiornik -wychodzi z wiazki tej co kostka do cewki znajduje sie obok cewki zapłonowej .dodatkowo drut na lini bezpiecznika 8 MAX wkomoze silnika (uklad sterowania predkością)
auto zakupione nigdy w zyciu nie chodziło u mnie
po podaniu na "buraka"+ na filtr gazowy zapala -ale pochwili wybucha nawet po dawkowaniu +
wiec wiem ze nie tedy droga

wyswietla tez spalony katalizator oraz check gage na czerwono
bezpieczniki gazu 100%,linia pompy paliwa to samo,
dodatkowo wyswietla 2 żołte kontrolki trakcji
w przekaznikach z tyłu bagaznik brak 15 i 30
osoba jakas podbiła pajęczyna 15 pod przekaznik bagaznika istniejące wejscie różowy z żółtym paskiem kabelek-nie posiadający żadnych napiec-rozłączyłem

pytania moje ;
od czego są przekazniki w bagażniku i jakie prądy tam mają sie meldowac??
jak skontrolowac jednokompletnosc petli ind klucza i keylesa?
petla indukcyjna siemens ford F8SB-15607-AC 5WK4 74C 9E03
remote keyless/anti-theft 1 F87-15k602-DB 35593 fcc id KMH-15k606-RAP
2 F87-15k602-DB 51935 990602
pilot F8DB-15K601-GB TXRE*CEPT-LPD
dodaje ze odlączenie skrzyneczki remote key nie wplywa na iskre i linie50-funkcjonują dalej
nr nadwozia VIN 1FMZU34EOWUA64569
prosze o wyjawienie tajemnicy przeznaczenia i funkcji przekazników w bagażniku,opis co wyłancza immo w nim,link napiec w bagazniku,ew pomoc w zdrutowaniu omijce immo,i wszelkie sugestie...
pozdrawiam forumowiczów