Widocznie nie spełniało tego co miało spełniać ,bo zostało w nowszych modelach uznane za zbędne i usunięte .Wiem że chodzi o przegrodę między kolektorami a nie egr, tylko nadal nie wiem jaka jest różnica między poprawnym działaniem tego ustrojstwa a jego brakiem bo przecież jakąś rolę musi spełniać to wyrównanie ciśnień w kolektorach
a nie zastąpiono tego tą śmieszną rurką idącą pod spodem kolektorów wpinaną na obu bokach ? Już bez regulacji, tylko stałe połączenie.Widocznie nie spełniało tego co miało spełniać ,bo zostało w nowszych modelach uznane za zbędne i usunięte .
Wiesz, niezależnie od tego jak ustawiłem "zawor" praca silnika bez zmian.nie no albo się ze mnie nabijacie albo ja tego nie ogarniam...
pajur, a jaki wpływ na pracę silnika ma niewyrównane ciśnienie w kolektorach dolotowych?
te rurki to u mnie też są...a nie zastąpiono tego tą śmieszną rurką idącą pod spodem kolektorów wpinaną na obu bokach ? Już bez regulacji, tylko stałe połączenie.Widocznie nie spełniało tego co miało spełniać ,bo zostało w nowszych modelach uznane za zbędne i usunięte .