Panowie pomocy , wywala mi takie błedy - gdzie szukać przyczyny ?
Auto niby chodzi normalnie , nie świeci się check engin ,pali ładnie na zimno i na ciepło ale brakuje mu trochę mocy i nie reaguje tak płynnie na wciśnięcie gazu jak kiedyś .
Narazie zrobiłem tyle :
-podmieniona przepustnica razem z TPS
-sprawdzone przewody przy kompie i akumulatorze
-spr. wiązki przewodów przy silniku ( oczywiście na tyle ile się da )
Myślę nad podmianą kompa - tylko muszę najpierw taki zdobyć
(OK) [10:06:14.078] Samo-diagnostyka na żądanie zapłon ZAŁ silnik WYŁ został rozpoczęty
(WARN) [10:06:24.750] Test zakończony, znaleziono DTC: P1633, P0603, P1000
===DTC P1633===
Kod: P1633 - Czujnik położenia pedału przyspiesznika 2
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Czujnik położenia pedału przyspiesznika 2
Zbyt niskie napięcie czujnika TPS.
===END DTC P1633===
===DTC P0603===
Kod: P0603 - Przerwa w zasilaniu obwodu KAPWR.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Przerwa w zasilaniu obwodu KAPWR.
Przerwa w obwodzie KAPWR.
Poluzowane styki do akumulatora i bloku silnika.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
W przypadku podejrzenia, że w ostatnim czasie nastąpiło odłączeniePCM lub odłączenie akumulatora, nie jest konieczne podejmowanie żadnychkroków, chyba że mimo wcześniejszego wykasowania kod nadal się pojawia.
Niniejszy kod mógł się pojawić w wyniku ponownego programowania.Skasuj kody i zwróć pojazd klientowi.
Nieprawidłowe połączenie
===END DTC P0603===
===DTC P1000===
Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Check of all systems is not complete since last memory clear.
--Possible Causes--
- The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
- The battery or PCM has been disconnected.
- An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
- The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.
Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.
P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.
The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. To clear P1000 in the shortest amount of time, follow the link to the OBD Drive Cycle. If the link is unavailable, the OBD Drive Cycle can also be found under Toolbox. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.
Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle unless it is requested by the customer to pass an inspection/maintenance test. Inform the customer of the need for additional driving when legally required to pass an inspection/maintenance test.
===END DTC P1000===