Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-07, 22:44

jakie ma być właściwe ciśnienie
na wszystko odpowie ci szukajka forumowa ;-)

damian1737
Posty: 152
Rejestracja: 2010-02-11, 08:48
Lokalizacja: Rzepiennik Strzyż.

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-07, 22:57

no i nie znalazłem :-x jutro poszukam ale dzięki za podpowiedź kojocie ;-) tylko jeszcze jedno pytanie- jak już uda mi się zmierzyć i okaże się, że ciśnienie jest nieprawidłowe to co może być przyczyną??
663212532

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-07, 23:04

tylko 3 pompa ,reg. ciśnienia , a może nieszczelne podciśnienie ;-)

Awatar użytkownika
Klubowicz wit.rys
Klubowicz
Posty: 2187
Rejestracja: 2013-03-17, 09:36
Lokalizacja: Chyrzyna-podkarpacie
Model Explorera: już nie ...

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-07, 23:13

dalej myśle że to jego wina :-)
W takim razie sprawdzę jeszcze raz - dzięki :-)
Witold
(604902478, wit.rys@gmail.com)

damian1737
Posty: 152
Rejestracja: 2010-02-11, 08:48
Lokalizacja: Rzepiennik Strzyż.

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-08, 18:40

Tego już za wiele! :-x zrobiłem dziś pare kilometrów i samochód stał ok godziny,dwóch. Po włączeniu zapłonu ze trzy razy żeby podpompować paliwa, silnik zapalił od szczała i zgasł od razu :eek: i tak z pięć razy aż wkońcu zaczął łapać ale przy kręceniu tak jakby strzelał w gaźnik bo coś tak jakby kichało pod maską???? to nie był raczej gaz, bo palę na benzynie. Czy może być walnięty jakiś czujnik??? np. położenia wału???Przepływomierz???będę wdzięczny za pomoc, a nawet postawię skrzynkę piwa byle moje auto paliło tak jak się należy :-)
663212532

Mirek358
Posty: 786
Rejestracja: 2008-05-22, 11:49
Lokalizacja: Bytom

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-11, 18:24

Czujnik położenia wału korbowego i czujnik położenia wałka rozrządu.Te czujniki sterują iskrą.Ale gdzie ich szukać ja nie wiem.Iskrą to znaczy zapłonem.Z Twojego opisu wychodzi że zapłon się przestawił na wcześniejszy,przy rozruchu.Gdzieś tam leży problem.W tych czujnikach.Albo jednym z nich.
Ostatnio zmieniony 2013-09-11, 18:30 przez Mirek358, łącznie zmieniany 1 raz.
Mirek
kom:502670032

Klubowicz adam1923
Klubowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2012-09-16, 20:04
Lokalizacja: bieszczady zadwórze
Model Explorera: ex II ohv 97

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-11, 20:51

Witam ! Moim zdaniem czujnik położenia wału jest sprawny (uszkodzony, silnik nie pali) znajduje się przy kole pasowym , czujnik położenia wałka rozrządu jest regulowany znajduje się poniżej kontroli oleju asb mocowany jest jedną śrubą która lubi się poluzować
(u mnie tak było) objawy silnik zle pali i świeci kontrolka uszkodzenia silnika

damian1737
Posty: 152
Rejestracja: 2010-02-11, 08:48
Lokalizacja: Rzepiennik Strzyż.

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-15, 16:26

Problem rozwiązany i fordzik znów kręci jak trzeba :mrgreen: obstawiałem, że powodem jest pompka paliwa. Od tego chciałem zacząć ale po zwaleniu baku i wyciągnięciu kosza okazało się, że strzelony jest ten krótki przewód co łączy pompke z górną częścią kosza. Schodziło tamtędy paliwo i ciągnął powietrze.

Dziękuję wszystkim za rady ;-)
663212532

Mirek358
Posty: 786
Rejestracja: 2008-05-22, 11:49
Lokalizacja: Bytom

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-20, 17:39

:-)
Mirek
kom:502670032

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-09-20, 21:15

czujniki, aparaty, gazy a mnie we wszystkich autach jak długo kręcił wystarczało aku wymienić
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Awatar użytkownika
karmel
Posty: 375
Rejestracja: 2013-06-18, 19:43
Lokalizacja: Tarnów

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-10-31, 15:23

U mnie długo kręci po dłuższym postoju. Po ściągnięciu klemy, przejechaniu jakiś czas na benzynie, na nastepny dzień jest OK, problem pojawia się po tygodniu jeżdżenia na gazie. Tak jakby komputer przestawiał mieszankę paliwa tak, że strasznie dużo go leje na starcie. Dużo szybciej schodzi paliwo, widać po wskaźniku poziomu. Jakby na gazie jeździł na ubogiej mieszance (ale nie jeździ), to jak odpala na paliwie to leje go w cholerę. Po ściągnięciu klemy, przejechaniu na benzynie paru kilometrów, przełączeniu na gaz jest znowu jakiś czas spokój. Po tygodniu ta sama sytuacja... Powoli tracę pomysły i siły. Wymieniona pompa paliwa, węże doprowadzające w baku, filtr paliwa, bo wcześniej były z pompą problemy...

Co jest powodem?

----------------edit-1-----------------

Dodam jeszcze, że ostatnio jeżdżę na bardzo krótkich odcinkach (do pracy mam 3,5 km). Przestawię jeszcze temperaturę, przy której przełącza na gaz, teraz jest to 30 stopni. W komputerze zarówno gazu jak i samochodu nie ma jakichkolwiek błędów.
Ostatnio zmieniony 2013-10-31, 17:07 przez karmel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
romantyk147
Posty: 176
Rejestracja: 2013-10-20, 21:36
Lokalizacja: wielen wlkp.

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-10-31, 19:08

W moim przypadku odpala bez problemu za pierwszym razem,ale gdy przejade kawalek zostawie go na pol godziny,juz ma ciężko z odpaleniem,ale gdy postoi godzinę lub więcej znowu nie ma problemu.Jaka może być tego przyczyna?

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-10-31, 22:29

Zalewa go gazem, pewnie nie trzyma elektrozawór ten przed parownikiem.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
romantyk147
Posty: 176
Rejestracja: 2013-10-20, 21:36
Lokalizacja: wielen wlkp.

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-10-31, 23:16

Ale mozliwa jest taka powtarzalność wlaśnie tej usterki? Myslałem o zalewaniu ale bardziej benzyną.Oczywiscie sprawdze ten elektrozawór.
Ostatnio zmieniony 2013-10-31, 23:26 przez romantyk147, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Długo kręci, gdzie problem?

2013-10-31, 23:34

Mam identycznie, a elektrozaworu przed reduktorem nie ma wcale. Ktoś kiedyś rozebrał i tak zostało.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Wróć do „SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY”