generalnie dopelnieniem moich wywodow jest post yony-ego. moje niedopatrzenie, ze masz III a ja opisalem II, ale to w zasadzie zmienia tylko znaczenie slowa przekrecic (powinno byc wcisnij). zapiecie 4x4 high dolacza przedni naped na "sztywno" i w warunkach przez Ciebie opisanych to powinno wystarczyc. 4x4 Low to jest to samo co 4x4 High ale ze wiekszonym momentem obrotowym na kolach i 2-krotnie (okolo) spowolniona predkoscia samochodu w stosunku do obrotow silnika - ta opcja jest uzywana w przypadku duuuzych trudnosci terenowych (i holowniczych)....
To, ze nie zapala sie u Ciebie kontrolka na tablicy swiadczy ze cos jest nie tak: przepalona kontrolka, problemy z "shift motorkiem" czyli urzadzeniem ktore dopina naped, uszkodzony czujnik od kontrolki......
a co do wciskania 4x4high to teoretycznie przy wszystkich przelozeniach skrzyni (jak pisal yony) a 4x4 low tylko na postoju i skrzyni na N.