Silnik OHV z I generacji a silnik OHV z II generacji
: 2013-10-20, 11:52
Witam
Żywot mojego silnika dobiega końca ... krwawi z każdej strony dodatkowo łańcuchy rozrządu dają o sobie znać.... koszt remontu za wysoki.
Postanowiłem kupić cały silnik używany bo są w miarę tanie... no i tu potrzebuje pomocy.
Posiadam Explorera II 2000r z silnikem OHV skrzynia manualna napęd na tył według dowodu rejestracyjnego jest to silnik o mocy 207km / 152kw. na kolektorze dolotowym (plastikowy) jest napis EFI
> Czym się różnią siniki OHV montowane w I i II generacji.... mogę zamontować silnik z I generacji do II
Pozdrawiam
Dzięki za odzew
co do łańcuchów to niewiedza mną kierowała... ohv założyłem że to jest bo jak zmieniałem uszczelki pod pokrywami to w głowicach nie widziałem wałków.
Hałas słyszę jak silnik jest rozgrzany jak puszczam gaz i hamuje silnikiem ...
Poniżej zamieszczam zdjęcie góry silnika.

Tak to jest wersja "sport" chiałem mieć suv a nie terenówkę no i z manualną skrzynią.

VIN też wskazuje na ohv - V6, 4.0L (244 CID) 12V OHV EFI
Żywot mojego silnika dobiega końca ... krwawi z każdej strony dodatkowo łańcuchy rozrządu dają o sobie znać.... koszt remontu za wysoki.
Postanowiłem kupić cały silnik używany bo są w miarę tanie... no i tu potrzebuje pomocy.
Posiadam Explorera II 2000r z silnikem OHV skrzynia manualna napęd na tył według dowodu rejestracyjnego jest to silnik o mocy 207km / 152kw. na kolektorze dolotowym (plastikowy) jest napis EFI
> Czym się różnią siniki OHV montowane w I i II generacji.... mogę zamontować silnik z I generacji do II

Pozdrawiam
Dzięki za odzew

Hałas słyszę jak silnik jest rozgrzany jak puszczam gaz i hamuje silnikiem ...
Poniżej zamieszczam zdjęcie góry silnika.

Tak to jest wersja "sport" chiałem mieć suv a nie terenówkę no i z manualną skrzynią.

VIN też wskazuje na ohv - V6, 4.0L (244 CID) 12V OHV EFI