Strona 1 z 1

Moje miganie OBD 1

: 2014-04-25, 16:07
autor: lekwp

Re: Moje miganie OBD 1

: 2014-04-25, 16:19
autor: Kojot
powiedział :
148 tylko takiego nie ma :roll: chyba se źle wypikałem :lol:
157
172
176
186
chyba wszystko wyłapałem
na moje oko rzeba zająć sie stykami

Re: Moje miganie OBD 1

: 2014-05-01, 23:33
autor: lekwp
Po mojemu to jest tak :

111 System checks OK

34 EVP - (R) EGR did not respond properly during test - EVP
EVR - (O, R, M) EVP sensor is/was high - EVR
PFE - (O, R, M) PFE sensor is/was out of range - PFE

157 (R,M) Mass Air Flow signal is/was low or grounded - MAF

158 (O,R,M) MAF sensor is/was high or short to power - MAF

172 (R,M) Oxygen sensor not switching - system is or was lean - Single, Right or Rear HO2S - Fuel control

176 (M) Oxygen sensor not switching - system is or was lean Left or Front HO2S - Fuel control

176 (M) Oxygen sensor not switching - system is or was lean Left or Front HO2S - Fuel control

186 (M) Injector pulse width longer than expected or Mass Air Flow (MAF) lower than expected - Fuel control

334 (???) (O,R,M) EVP sensor is/was high - EVR ?????


111 System sprawdza OK

34 EVP - (R) EGR nie prawidłowo reagować podczas testu - EVP
EVR - (O, R, M) czujnik EVP jest / był wysoki - EVR
PFE - (O, R, M) czujnik PFE jest / był poza zasięgiem - PFE

157 (R, M) Masa sygnał przepływu powietrza jest / był niski lub uziemiony - MAF

158 (O, R, M) czujnika MAF jest / był wysoki lub zwarcie do zasilania - MAF

172 (R, M) Czujnik tlenu nie przełączania - system jest lub był chudy - Jedynka, w prawo lub w tylnych HO2S - kontrola paliwa

Czujnik 176 (M) Oxygen nie przełączania - system jest lub był chudy, z lewej lub z przodu HO2S - kontrola paliwa

186 (M), szerokość impulsu wtryskiwacza dłużej niż oczekiwano lub Masa Przepływ powietrza (MAF) niższa niż oczekiwano - kontrola paliwa


334 (???) (O, R, M) czujnik EVP jest / był wysoki - EVR ???



Ktoś potrafi przetłumaczyć z polskiego na nasze 8-) :?:

Re: Moje miganie OBD 1

: 2014-05-02, 09:03
autor: Kojot
co do wtyczek to za silnikiem są 2 szt. od sond i skrzyni biegow a jedna z głównych to jest przy servie hamulcowym skręcona kluczem 10 proponuje rozbierać wszystkie po kolei i wypsikać czymś do styków elektrycznych ;-)