most tylny 8.8 problem, luzy
: 2014-10-08, 21:04
Witam, jestem uzytkownikiem jeepa cherokee ale zostal zaadoptowany most tylny explorera.
jako ze sie z mechanikiem poklucilem mam 2 problemy do rozwiazania:
1.) Wszystko bylo i jest ok do puki nie zjade w teren, przy wiekrzych pagurkach (lift 6 cali) gdy kola zaczynaja pracowac pojawia sie ogromne pie****niecie, na prostej czy jakichs malych wybojach nic, tylko przy wykrzyzach, nawet przy bardzo malych predkosciach. stuk jest slyszalny z daleka i jest cholernie glosny, czy to moze byc lsd?
Jak zlewalem olej to jego napewno nie bylo 2.7, po miarce wygladalo na jakies 2.2-2.3. czy to moglo powodowac takie rzeczy?
2.) na prawej polosi jest lekki luz, jak mozna go skasowac? dotoczyc grubsza podkladke zabezpieczajaca? z jakiego materialu? i jaką siłą powinny byc dokrecane sruby na c-klipie?
Licze na pomoc i przepraszam ze z innej marki ale bez bicia wszyscy wiedza ze akurat ten most jest duzo lepszy od XJotowskich
jako ze sie z mechanikiem poklucilem mam 2 problemy do rozwiazania:
1.) Wszystko bylo i jest ok do puki nie zjade w teren, przy wiekrzych pagurkach (lift 6 cali) gdy kola zaczynaja pracowac pojawia sie ogromne pie****niecie, na prostej czy jakichs malych wybojach nic, tylko przy wykrzyzach, nawet przy bardzo malych predkosciach. stuk jest slyszalny z daleka i jest cholernie glosny, czy to moze byc lsd?
Jak zlewalem olej to jego napewno nie bylo 2.7, po miarce wygladalo na jakies 2.2-2.3. czy to moglo powodowac takie rzeczy?
2.) na prawej polosi jest lekki luz, jak mozna go skasowac? dotoczyc grubsza podkladke zabezpieczajaca? z jakiego materialu? i jaką siłą powinny byc dokrecane sruby na c-klipie?
Licze na pomoc i przepraszam ze z innej marki ale bez bicia wszyscy wiedza ze akurat ten most jest duzo lepszy od XJotowskich
