Strona 1 z 1

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-17, 21:23
autor: starwind
ja mam głowice od jedynki i to takiej najstarszej u siebie :P

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-17, 23:07
autor: karolb863
ja mam głowice od jedynki i to takiej najstarszej u siebie :P
od Forda T :?: :-P

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-19, 18:13
autor: shawel
...

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-19, 18:35
autor: Kojot
chłopie ja sie nie martwie już mi wszystko jedno :lol: nie ściągałem głowic więc i zaworki mogły popuszczać ale teraz ściągne bo poleciały uszczelki :evil: właśnie kupiłem głowice bo chce podmienić, a z mojego starego okazały sie złomem z resztą jak cały silnik :-P będzie stolik ;-) więc sądze że po zrobieniu czapek koszt 400zł za szt. :-/ ponad 10 uzyskam tylko przestaje już mi na tym zależeć

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-19, 20:27
autor: starwind
Kojot ja robiłem znacznie taniej kojaży mi się coś że 400 za dwie mogę jutro zapytać jak nie zapomne

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-19, 21:14
autor: Kojot
może u ciebie będzie taniej :-/ planowanie , rozbiórka i docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy + próba szczelności to w wawie kosztuje 400 zł za szt. (głowica żeliwo)

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-19, 23:03
autor: starwind
ja dokładnie to samo robiłem u siebie doszłlo mi jeszcze spawanie bo miałem pęknięcie na jednym kanaliku od wodu i coś mi się kojarzy że wyszło za całość 400 ale mogę się mylić :( jutro zajadę zapytam

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-20, 13:09
autor: shawel
...

Re: regeneracja głowic

: 2014-11-21, 06:22
autor: starwind
Ja wczoraj nie zdążyłem niestety zadzwoń tutaj http://www.el-szlif.pl/4,kontakt-dojazd.html

Re: regeneracja głowic

: 2015-03-03, 23:29
autor: Paklak
Podepnę się pod temat, powiedzcie mi jak wasze głowice w OHV wytrzymują LPG. U moim przypadku w niedawno co kupionym EXie silnik palił, ale chodził lipnie po sprawdzeniu kompresji i zrobieniu próby olejowej ewidentnie głowice do zrobienia. Początkowo myślałem, że uszczelka planowanie i będzie pięknie. Okazało się, że wszystkie gniazda wydechowe są do wymiany. A jeżeli już wymieniać gniazda to praktycznie remont kapitalny głowic czyli wszystkie gniazda, zawory, uszczelniacze, planowanie, docieranie itp. A to może być dość kosztowne. Tyle że jest możliwość wstawienia lepszych gniazd zaworowych odporniejszych na wysokie temperatury, a wiec i na LPG. Wiec teoretycznie "ulepszonych" głowic już nigdy bym nie ruszał o ile by się nie przegrzał :P I tu rodzi się pytanie jak wytrzymują Wam głowice z tym LPG macie jakieś problemy ? Czy seryjne czapki może spokojnie wytrzymują, przy dobrze ustawionej instalacji ?