przewody wychodzą ze świec zapłonowych,te po prawej stronie idą soie po pokrywie zaworów i wchodzą do cewki,a te po lewej idą sobie po lewej pokrywie zaworów,później wchodzą za nią(pomiędzy silnik a ścianę grodziową i wyłażą w tylnej części prawej pokrywy zaworów,witają się tam z przewodami "prawostronnymi" i też włażą do cewki.Cewka jest zainstalowana nad prawą pokrywą zaworów,w jej tylnej części,nie sposób jej nie zauważyć,wchodzi do niej sześć grubych przewodów zapłonowych (od góry-mają końcówki kątowe) i jedna kostka elektryczna poniżej tych przewodów,cewka ma kształt prostokąta
przewody nie wchodzą w ścianę grodziową,są w komorze silnika,znikają za silnikiem ale cały czas są w komorze,jeżeli jeden jest walnięty to reszta za chwilę też może tak skończyć,albo są tak słabej jakości że się rozłażą przy byle dotknięciu.
w Passacie 1,6 rzeczywiście układ zapłonowy jest bardziej widoczny,ale to chyba jedyna przewaga Passata nad Explorerem
piszę z pamięci,więc jak coś pokręciłem w opisie układu zapłonowego I,albo wmieszałem w to II ohv,to proszę o sprostowanie

do pozostałych świec dostaniesz się w taki sposób:zdejmij przednie koła,zdejmij te gumowe firany które są zamocowane do nadkoli (chociaż nie pamiętam czy I ma te fartucho-firany),generalnie jak podniesiesz przód i zdejmiesz gumowe fartuchy to zobaczysz świece.
ps:
bez zdejmowania kół i podnoszenia auta też można dojść do świec,ale pierwszy sposób jest łatwiejszy i mniej ryzykowny jeśli chodzi o uszkodzenie świec.
miłej pracy,pozdr

tel. 606414212