Poszukuję warsztatu lub pasjonata do naprawy III-ki v8
: 2015-06-25, 22:42
Cześć Panowie
Bez wstępów przechodzę do rzeczy - jakiś czas temu obroty silnika na biegu jałowym zaczęły falować - od około 800 obrotów do 1200. Po jakimś czasie silnik gasł. Z czasem pojawił się nowy objaw - gaśnięcie silnika w czasie jazdy przy odpuszczonym gazie - np. na rondzie. W serwisie zasugerowano wymianę silnika krokowego. Wyszukałem tą część i okazało się, że nazywa się to Iddle Air Control (IAC). Wymieniono mi tą część na nową i niestety jest jeszcze gorzej - podczas hamowania samochodem szarpie, jakby silnik się dławił, a po zatrzymaniu niemal zawsze gaśnie. Falowanie obrotów jest nadal, tylko amplituda jest większa i zawsze po kilku falach silnik gaśnie.
Niestety nie mam specjalisty od Explorerów w okolicy, a zależy mi na tym aucie, więc proszę o namiary na rzetelnego specjalistę.
Bez wstępów przechodzę do rzeczy - jakiś czas temu obroty silnika na biegu jałowym zaczęły falować - od około 800 obrotów do 1200. Po jakimś czasie silnik gasł. Z czasem pojawił się nowy objaw - gaśnięcie silnika w czasie jazdy przy odpuszczonym gazie - np. na rondzie. W serwisie zasugerowano wymianę silnika krokowego. Wyszukałem tą część i okazało się, że nazywa się to Iddle Air Control (IAC). Wymieniono mi tą część na nową i niestety jest jeszcze gorzej - podczas hamowania samochodem szarpie, jakby silnik się dławił, a po zatrzymaniu niemal zawsze gaśnie. Falowanie obrotów jest nadal, tylko amplituda jest większa i zawsze po kilku falach silnik gaśnie.
Niestety nie mam specjalisty od Explorerów w okolicy, a zależy mi na tym aucie, więc proszę o namiary na rzetelnego specjalistę.