V8 z reduktorem.
: 2017-01-25, 18:41
Witam wszystkich,
Pojawil sie pomysl, nie nowy oczywiscie, aby do mojego V8 dolozyc reduktor. Chcialbym aby calosc poruszala sie jak stare OHV 4.0, czyli 2WD I 4WD. Jesli cos pomylilem to smialo poprawcie. Mam wyremontowany most, ktory lezy na strychu i reduktor BW z wiskoza w srodku. Jest podejrzenie, ze wisko moze byc uszkodzone (sklejone lub cokolwiek), najpewniej ciagnie na 4 all time. Nie mam reduktora, a on moze poprawic przydatnosc auta w roznych sytuacjach. Oczywiscie wykorzystuje go jako klasycznego SUV'a do czego bardzo dobrze sie nadaje, ale dlaczego nie zrobic z niego klasycznego SUV'a z reduktorem? Wszak inne auta tej klasy maja reduktor. Moje wyobrazenie na ten temat jest takie, ze biore reduktor od OHV'ki lub od F150 mieszam cos tam z walami lub nie i juz. Moj przedni most to DANA 35 o przelozeniu 3.73. Do tego potrzebny jest reduktor, sterowanie i zapewne cos jeszcze. Wierze, ze tak zacne grono specjalistow wie jak taki przeszczep wykonac
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Pojawil sie pomysl, nie nowy oczywiscie, aby do mojego V8 dolozyc reduktor. Chcialbym aby calosc poruszala sie jak stare OHV 4.0, czyli 2WD I 4WD. Jesli cos pomylilem to smialo poprawcie. Mam wyremontowany most, ktory lezy na strychu i reduktor BW z wiskoza w srodku. Jest podejrzenie, ze wisko moze byc uszkodzone (sklejone lub cokolwiek), najpewniej ciagnie na 4 all time. Nie mam reduktora, a on moze poprawic przydatnosc auta w roznych sytuacjach. Oczywiscie wykorzystuje go jako klasycznego SUV'a do czego bardzo dobrze sie nadaje, ale dlaczego nie zrobic z niego klasycznego SUV'a z reduktorem? Wszak inne auta tej klasy maja reduktor. Moje wyobrazenie na ten temat jest takie, ze biore reduktor od OHV'ki lub od F150 mieszam cos tam z walami lub nie i juz. Moj przedni most to DANA 35 o przelozeniu 3.73. Do tego potrzebny jest reduktor, sterowanie i zapewne cos jeszcze. Wierze, ze tak zacne grono specjalistow wie jak taki przeszczep wykonac

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.