Ford Exploler 4.0 SOHC Reduktor nie chce się wyłączyć
: 2017-02-25, 18:23
Witam, jestem świeżym posiadaczem Explolera i od razu zaczynają się problemy
Otóż dzisiaj załączyłem napęd (LOW) (Załączałem go na "N" trzymając hamulec)
mocnym akcentem się zaczepił, grzecznie wyjechał z błota bez zbędnego gazowania i gdy już stwierdziłem, że spokojnie mogę go wyłączyć
przełączyłem skrzynie na "N" przełączyłem na " Auto" i oczywiście lekko wycofałem samochód aby wszystko wypiąć i....
Gdy ruszyłem już do przodu miałem poczucie jakby reduktor ciągle działał, moje przeczucie się sprawdziło reduktor ciągle jest zapięty
próbowałem różnych kombinacji aby wyłączyć go, odpalałem, gasiłem... nic
Zauważyłem następujące objawy: po przełączeniu z "low na "auto" słuchać cykanie kilkukrotne z przełącznika.
Po przełączeniu stacyjki cały czas świeci się kontrolka "LOW"
Odpięcie aku na godzinę nic nie dało...
Bardzo proszę o jakiekolwiek rady, samochód zostawiłem prawdopodobnie muszę go zabrać na lawecie.
Dodatkowo chciałbym was zapytać czy zna ktoś jakiegoś speca od Explo z Łodzi, okolic.

Otóż dzisiaj załączyłem napęd (LOW) (Załączałem go na "N" trzymając hamulec)
mocnym akcentem się zaczepił, grzecznie wyjechał z błota bez zbędnego gazowania i gdy już stwierdziłem, że spokojnie mogę go wyłączyć
przełączyłem skrzynie na "N" przełączyłem na " Auto" i oczywiście lekko wycofałem samochód aby wszystko wypiąć i....
Gdy ruszyłem już do przodu miałem poczucie jakby reduktor ciągle działał, moje przeczucie się sprawdziło reduktor ciągle jest zapięty

próbowałem różnych kombinacji aby wyłączyć go, odpalałem, gasiłem... nic
Zauważyłem następujące objawy: po przełączeniu z "low na "auto" słuchać cykanie kilkukrotne z przełącznika.
Po przełączeniu stacyjki cały czas świeci się kontrolka "LOW"
Odpięcie aku na godzinę nic nie dało...
Bardzo proszę o jakiekolwiek rady, samochód zostawiłem prawdopodobnie muszę go zabrać na lawecie.
Dodatkowo chciałbym was zapytać czy zna ktoś jakiegoś speca od Explo z Łodzi, okolic.