Zauważyłem w Exie dziwne delikatne drgania podczas jazdy,drgania całego auta ( nie przy każdej prędkości, wyłącznie w czasie jazdy , jakby buczenie , rezonans ale bardziej drgania. Jednostajne , brak innych dzwięków )

Ze wstępnych oględzin wydaje mi się że może to być tylny wał , krzyżaki raczej nie a wieloklin wału ma stuki podczas szarpania nim .
więc tu pytanie ....czy to możliwe by mikro luz na wieloklinie powodował drgania auta , oraz sposób ich eliminacji ?
Jak pisałem na krzyżakach nic nie czuje , choć wymienie je podczas zrzucania wału dla zasady .
Nim zaczną padać odpwiedzi typu sktzynia do wymiany , reduktor itd,itp , też od razu odpowiem :
- silnik pracuje ładnie ,żadnych nierówności, dławień itd.
- skrzynia zmienia biegi płynnie wręcz niewyczuwalnie jadąc spokojnie
-reduktor również nie wskazuje na dziwne zachowanie
- tylny most nie buczy , raczej żadnych niepokojących objawów
-wszystkie oleje świeże : silnik, skrzynia, reduktor , mosty
- zero luzów zawieszenia ( wszystko po wymianach)
- nowe amory
- nowy amor drgań