Dodatkowym przełącznikiem podać napięcie na elektromagnes i jest 4x4
tyle to ja wiem tylko jeszcze muszę doczytać gdzie kabelek dołożyć

Nawet stałe 4x4 nie pomoże jak opony są doopne
Przekonałem się o tym ostatnio jadąc na Kaszuby po naszych pięknych drogach.Mimo stałego napędu na obie osie (50/50) na Mt-kach poprostu igrałem ze śmiercią

Mam dziwne odczucie,że Explo lepiej się trzymało drogi w takich warunkach na nalewkach niż LR na oryginalnych BFG...może to przez to,że węższe oponki i auto krótsze,ale ...nie wiem.
Z kolei widziałem znajomego LR na zimówkach (Nokian-jakieś skandynawskie wynalazki z bardzo gęstą kosteczką) który jechał jakby nie było śniegu i lodu na drodze.
W Fordzie właśnie brakowało mi tego stałego 4x4 bez reduktora i tak jak pisze lisu,dobrze by było zmotać cosik takiego w OHV-kach.
Pozdrawiam.Przyczepności
