Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
lokwet
Posty: 94
Rejestracja: 2013-11-18, 08:43
Lokalizacja: Opatówko

explorer II przód i tył

2015-06-12, 09:10

Witam robię całe zawieszenie w "złomku" ,szukam i szukam i nigdzie precyzji na temat amortyzatorów,w wyszukiwarce więcej o 1 niż 2,i mało konkretów np.jaka firma itd,chce wywalić NIVO , i podnieść 2",czy amortyzatory Rancho rs 5000 lift podchodzą do exów2,czy jest dużo kombinacji...
podpowie ktoś z kolegów lub koleżanek?
tylko nie texty z cyklu zaje...mu rs 9000 ze sterowaniem z kabiny...bo jakbym chciał takie coś załozyć to na pewno nie do exa z 97 roku
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: explorer II przód i tył

2015-06-13, 00:13

Czy tobie google zablokowali czy co?, na tym forum większość jeździ z wylanymi przerdzewiałymi motorcraftami rocznik 1995-2001 to któż ci ma pomóc ;) :
http://www.explorerforum.com/forums/sho ... p?t=310240
Ostatnio zmieniony 2015-06-13, 00:13 przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
mastan
Posty: 551
Rejestracja: 2007-08-18, 22:40
Lokalizacja: Kwidzyn, pomorskie

Re: explorer II przód i tył

2015-06-13, 01:13

lokwet, zadaj sobie pytanie co chcesz osiągnąć przez to podniesienie zawieszenia ?
Aby zrobić prawdziwy lift 2" trzeba jeszcze zmienić oponki na 35" .
Ostatnio zmieniony 2015-06-13, 01:30 przez mastan, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód będzie ci służyć do końca życia,jak będziesz nim bardzo szybko jeździł.

Awatar użytkownika
Klubowicz boris
Klubowicz
Posty: 2051
Rejestracja: 2012-11-18, 18:01
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Re: explorer II przód i tył

2015-06-15, 10:17

Nie powiem Ci czy 5000 podejdzie do exa bo to ze strony producenta, tak czy owak 2" na wieszakach zrobisz na zwykłych amorach,

jeśli chcesz zrobić lepiej to jeden z moich klientów przyjechał ostatnio na czymś takim:

http://sklepjeep.redcart.pl/p/4233/1351 ... -ford.html

cena znośna a i bez liftu mu fajnie dupę wyrównało

Mastan przy lifcie 2" ex na 33 tylko do przodu jedzie więc nie wiem jak tu 35 wsadzić
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris

Wróć do „ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY”