http://www.allegro.pl/item588404807_ran ... wanie.html
..ten gość sprzedaje na Allegro te wszystkie bajery razem i osobno ...
[ Dodano: 2009-04-01, 00:33 ]
zastanawiam sie nad kompletem do Exa koszt sumaryczny to 1150 + 1330,- tyle ,że nie mam zdrowia żeby to zamotać na auto a nie widzę w swojej okolicy kogos sensownego.. przy czym mam wrażenie ,że to niezły pomysł ta zabawka zwłaszcza przy moim przwrażliwieniu na pracę zawieszenia
Kolego,
Mi się wydaje że do Explo II takie systemy sie nie nadają o ile nie przerobisz całkiem zawiechy z przodu i z tyłu: chodzi o to zeby sie podnosiła w jakimś zakresie; jeżeli chodzi o tył - to bez problemu, bo jak wstawisz większe szekle czy wyklepiesz reseory to jakos wszystko bedzie chodzilo; ale przód???? przecież jak podniesiesz na drążkach kierowniczych te 3 - 4 mc to juz amen, nie opuścisz ani troche, a zawieszenie ogólnie i tak stwardnieje po podniesieniu przodu (to juz wszyscy przerabiali!!); Więc jaki sens zakładania czegoś co tylko spowoduje dalsze - ekstremalne juz - stwardnienie, bo z niego nigdy nie skorzystasz, bo komfort jazdy będzie żaden; Jedyne co będzie ci dawal ten system to stwardnienie zawiechy a nie powiększenie prześwitu; a tylko po to żeby na lekki teren robić sobie "wóz z drewnianymi kołami" to chyba nie ma sensu.
Owszem do Explo I i do Explo II które są dużo podniesione, łącznie z różnymi dodatkami (tak jak np. u Radka) to sens by był;
Nie wiem czy dobrze rozumuję - ale niech koledzy sie wypowiedzą w tej ogólnej kwesti;
Bo np. Daniel - jak pisal o tym systemie, pare postów wyżej, to chyba chce go założyć bardziej po to żeby regulować prześwit a tym samym i twardość zawieszenie, a wtedy to ma jaknajbardziej sens.
Nawet regulowane amory na przód do Explo byly robione oryginalnie przez motorcrafta, ale miedzy innymi po to zeby regulować prześwit na teren.
Pozdrawiam