2015-01-25, 11:46
Dzisiaj diagnostyki cd..
1. Ponownie sprawdziłem czy cewka zapłonowa ma zasilanie – wszystko OK
2. Podłączyłem się pod jeden z pinów sterujących cewką (1-5 cylinder) – sterowanie minusem, OK
3. Sprawdziłem brak ciśnienia na listwie – wykręciłem zaworek, a tam sucho…, przekręcam kluczyk, i dalej sucho
4. Myślałem, że załapie chociaż trochę na samostarcie… ale to nie diesel ;-(
5. Wpiąłem się w pin nr 80 gniazda PCM (fuel pump relay) – zasilanie wychodzi, 12v (gdyby immo blokowało prądy chyba nie powinno tam być)
6. Wczołgałem się pod spód i odpiąłem trzypinowa wtyczkę przy zbiorniku paliwa – wydawało mi się, że jest to element zaznaczony na schemacie (inertia fuel shut off switch). Pewien nie jestem. W każdym razie na żadnym pinie nie było napięcia. W drugą stronę, podałem 12v na każdy z pinów, ale reakcji nie było – pompy nie usłyszałem.
Chciałem sprawdzić połączenie pomiędzy przekaźnikiem pompy… ale nie wiem który to przekaźnik (fuel pump relay). Chciałem podpiąć się na krótko do pompy, ale nie wiem jak się do niej dobrać – wiecie może czy jest jakaś klapka w podłodze pod tapicerką ? czy trzeba zdejmować zbiornik ?
-
Załączniki
-

- image0017_switch_2.jpg (86.98 KiB) Przejrzano 5205 razy
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 11:52 przez
adr78, łącznie zmieniany 1 raz.
Explo II