No to po modyfikacji w OHV będzie (pisane za Radkiem) ...
Czy pomożecie uzupełnić znaki zapytania ???
2 HI - napędzany przód
???
2 LO - napędzany przód
???
4 AUTO - napędzany tył, przód dopinany automatycznie
Jazda po asfalcie, po mokrej nawierzchni, ew. po śniegu
4 HI - napędzane obie osie
Jazda po nieutwardzonej nawierzchni, głęboki śnieg, lód
4 LO - napędzane obie osie
Jazda w ciężkim terenie, wygrzebywanie się z błota i z piachu
upraszczając w standardzie masz
2wd czyli robi sam tył
4AUTO czyli nie robi tył a samochód stwierdza że pomoże przodem i jak już robi tył to odłacza przód
4LOW czyli robi tył i przód na zredukowanym przełożeniu[więcej siły]
po wprowadzeniu "brązowego kabelka] dojdzie ci:
4HI czyli ty decydujesz czy i kiedy rozpiąć przód [takie AUTO na stałe]
oraz 2LOW czyli sam tył na zredukowanym przełożeniu, bez przodu [ przydaje się naprzykład w górach, na stromym zjeżdzie albo podczas ciągnięcia przyczepy po czarnym, ponieważ jak wiadomo, nie można jeździć z zapiętym przodem na asfalcie bo rozdupisz napędy]
