Strona 1 z 1

Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 16:05
autor: sportfan
Witam,
Zakupiłem auto w Niemczech bez kluczyków i pytanie jak odpalić samochód Exp. 4,0 96r ?
Najchętniej pominąć immobiliser żeby odpalało mechanicznie na kostce stacyjki a później z zakupioną inną stacyjką ... do transportu zniszczyliśmy stacyjkę, żeby odblokować blokade kierownicy, i przełączyć na N. Dziękuję za info...

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 16:29
autor: Kojot
na zbiorniku paliwa jest przekaźnik do niego idzie fioletowo/ jakiśtam :P kabelek wystarczy podać mu + i pompa zagada a z tego co wiem to immo w tym roczniku jest tylko na pompe a żeby zakręcić pod maską masz selionoid (przekaźnik dużej mocy) tuż przy bezpiecznikach przykręcone są do niego przewody od rozrusznika (grube) i nasunięty jeden cienki zdejmij go podaj + i zakręci ;)

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 17:41
autor: sportfan
jest jakieś wejście do przekaźnika paliwa od strony tylnej kanapy ?

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 17:42
autor: rkosa
na zbiorniku paliwa jest przekaźnik do niego idzie fioletowo/ jakiśtam :P kabelek wystarczy podać mu .....i nasunięty jeden cienki zdejmij go podaj + i zakręci ;)
Podałeś sposób no i teraz zaczną znikać Explorery. Dołączą do takich aut jak VW, Audi, Toyota i Mazda :-P

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 18:00
autor: Kojot
jest jakieś wejście do przekaźnika paliwa od strony tylnej kanapy ?
pod kanapą po lewej stronie idzie ten fioletowy kabelek tylko musisz go namierzyć ;) do przekaźnika dostaniesz się tylko po zdjęciu baku rewizji brak

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 21:43
autor: sportfan
trochę dużo tych przewodów z fioletem...

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-06, 21:48
autor: Kojot
dlatego warto zdjąć zbiornik i zweryfikować lub chociaż poluzować i zerknąć dokładnie na barwe z jaką jest ten fiolet bo ja niestety nie pamiętam bo dawno temu to robiłem

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-07, 00:07
autor: jacek4
dlatego warto zdjąć zbiornik i zweryfikować lub chociaż poluzować i zerknąć dokładnie na barwe z jaką jest ten fiolet bo ja niestety nie pamiętam bo dawno temu to robiłem
Znaczy się przed wyrokiem za exy ??? :-D :-P ;-) ;-) ;-)

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-07, 00:41
autor: boris
złodziej żeby zrobić auto daje sobie max 30 sek w dzień, albo szykuje się na nockę na luźno golf mu się rozejdzie z zyskiem w tydzień a ex.... pójdzie skrzynia i tyle reszta latami... po za tym ryzyko że łupnie rozrząd albo pójdzie pompa paliwa albo walnie skrzynia w drodze na dziuple dosyć duże i uzasadnione :P pytanie za sto pkt który będzie ściągał bak żeby ominąć immo ? baj de łej jak na razie znam jeden przypadek mojego klienta który zostawiał exa z kluczykami w stacyjce i ktoś mu go zawinął 5 dni później kupił drugiego w okolicach Malborka a po 3 dniach od zakupu znalazł się pierwszy w dziupli pod Osielskiem razem z 30-stoma innymi furami

a rzecz drugo rzędna to trzeba być czopkiem żeby komuś z 2 postami od 2 dni na forum pisać jak exa bez immo palić :D

ja bym raczej wyjął kabel różowy z czarnym paskiem pod siedzeniem kierowcy przeciął na pół podał stałe napięcie z plusa przy stacyjce odpalił spinając styki w module zapłonowym i odjechał w stronę zachodzącego słońca ale nie zawsze działa i nie we wszystkich exach

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-07, 17:08
autor: Kojot
a może to różowy :P :D :D

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-07, 23:08
autor: MirEx68
To musi być łososiowo- wrzosowy z paskiem ;-) :-D

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-09, 00:33
autor: boris
nie to kawa z mlekiem

Re: Usunięcie Immobilizera i Odpalenie

: 2016-06-09, 21:50
autor: MirEx68
To kiedy do mnie zapukasz na kawę ;-)