nie rozumiem dlaczego zwykłe żarówki są ble,w porównaniu do azjatyckich (najczęściej) xenonów świecących na niebiesko,proponuję poczytać dlaczego do oświetlenia xenonowego potrzebny jest układ zmywania reflektorów,chociaż to pewnie wiesz bo to Twoja branża,z tego co ja wiem to nie chodzi tu o jasność świecenia.
Naprawdę nie rozumiem czasami fenomenu xenonu,idąc tym tropem (nowoczesne oświetlenie) nie wiem dlaczego ludzie zakładają akurat xenony bo to przecież technologia sprzed 15 lat-tak mi się wydaje,jeżeli chodziło by o nowoczesność to teraz chyba laser jest na topie.
w Exie mam zwykłe żarówki i świecą bdb,nie zakładam żadnych xenonów i ledów-bo mi się to zwyczajnie nie podoba w starym samochodzie,w innym moim samochodzie mam xenon połączony z ledem (fabryczny) i muszę powiedzieć że świeci lepiej (chociaż długie nie powalają,ale z długimi zawsze w xenonach był jakiś problem) od 21 letnich reflektorów Explorera,z racji wykonywanej pracy,mam styczność z ledami i xenonami ze wschodu i jedno co mogę powiedzieć to częstotliwość wymiany tych żarówek w porównaniu ze zwykłymi jest na bardzo podobnym poziomie,a ustawienie reflektorów ogólnie w naszym kraju jest na niezwykle niskim poziomie,a dokładanych xenonów szczególnie niskim.na koniec jedna rada,ale na pewno zdajesz sobie z tego sprawę skoro jesteś człowiekiem z branży,naprawdę nie życzę nikomu aby uczestniczył w jakimkolwiek wypadku drogowym,szczególnie takim z ofiarami i mając nieoryginalne oświetlenie-xenon,led,itd trafił na policjanta,prokuratora który się tego dopatrzy,konsekwencje mogą być naprawdę nieciekawe i odmowa wypłaty odszkodowania jest tu małym problemem.
pozdr.