Rad-T, jak ja wybierałem instalkę, to KME uwzględniał 1 parametr mniej niż STAG (nie pamiętam już teraz co - może sondę lambda? - nie pamiętam

) w związku z czym STAG lepiej trzymał skład mieszanki podczas tankowania różnym gazem. Wcześniej na instalce OMVL założonej w Lagunie było wszystko OK do czasu wyjazdu za granicę; za granicą (podejrzewam inny skład gazu) auto nie chciało jechać; po regulacji na zagranicznym (głównie niemieckim) gazie jeździł OK, ale z kolei jak się zatankowało polski to nie chciał jechać). Po zmianie na STAG wszystko już było OK.
Nie bardzo rozumiem jak STAG może mieszać w mapie benzyny? Jak jest zła podawana zła mieszanka to wtedy komputer wykonuje korektę (ktoś ostatnio pisał o tym: Short/Long Fuel Trim) a jeśli korekta jest zbyt duża to wywala check-engine. Ale to nie ma znaczenia, czy STAG, LOVATO, czy KME podaje złą mieszankę - kwestia regulacji...
Chyba, że jakieś nowe instalki mają połączenie z komputerem...
Co do wtrysków, to ładnie masz to teraz zrobione

- ciekaw jestem jak będzie Ci teraz palił (nie chodzi mi tylko o spalanie, ale także kulturę pracy, możliwość dostosowania mapy gazu do benzyny, etc). Fajne są te wtryskiwacze - małe, dzięki czemu mogą być bardzo krótkie wężyki

Daj znać jak Ci to będzie chodziło
