Strona 1 z 2

stag 300

: 2013-05-16, 21:01
autor: suszkin
zaczął mi palić baaaaardzo dużo gazu czy ktoś wie jak wyregulować staga samemu żeby to mniej paliło HELP

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:05
autor: Kojot
podaj specyfikacje ;-) filtry , wtryski :-) i pomyślimy opisz serwis ( świece , filtr powietrza )

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:28
autor: suszkin
:shock: nie wiem nie mam pojęcia dwa lata temu pojechałem na warsztat i mi założyli wszystko filtry były wymieniane w tamtym roku sa dwa takie małe zakłada się je na przewody znalazłem też przekaźnik ciśnienia ja mam standardowy stag 300 nie wiem co wam jeszcze podać reduktor jest jakiś taki mały świece przewody wszytsko było w tamty roku wymieniane potem auto stało cała zima

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:32
autor: Kojot
suszkin, sie nie obraź ale jedź do fachowca bo zielonego pojęcia nie masz a jak będziemy się zabawiać nią to więcej wydasz niż to warte :-) jak bys wiedział co masz i jak to zjeść to co innego ;-) no chyba że chcesz sie nauczyć i koszty nie ważne ? :-D

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:34
autor: Damian
Stag 300 nawalił?! A to możliwe? Przecież to taki hiper, super, najlepszy, polecany przez wszystkich sterownik, nie gubi ustawień, nie rozregulowuje się, nawet ...eeeee.... żółtych Valtekach obsłuży V8...:P

Sorry ale musiałem, wiem że to nie musi być wina sterownika :-D

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:34
autor: resetx
suszkin, info w stylu taki "reduktor jakiś taki mały" to nie pomoże ;P więc otwórz tą małą magiczną książeczkę którą dostałeś jak założyli LPG i przepisz co masz tam założone a jak jesteś leniwy to zrób skan :D

Re: stag 300

: 2013-05-16, 21:54
autor: suszkin
no taka mała książeczke jest ale w aucie :) jutro sprawdze myślałem ze to jakieś proste ale spoko chętnie się naucze
POmożecie --POmożemy

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:04
autor: Kojot
dorzuć fotosy spod machy ( będzie łatwiej) nie zawsze zakładają to co we kwitach :-D :-P a jak pragniesz edukacji to szukaj kabelka do kompa na alle...

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:06
autor: resetx
dorzuć fotosy spod machy
może też przeczytać co tam naskrobane na wtryskach jest i co na reduktorze :D

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:08
autor: QDLATY
przestańcie tak maglować mojego nowego kumpla do łofrołdu 4x4 :P
ostatnio naprawił rozrusznik całkiem sam więc... nooooo :albino:

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:10
autor: resetx
tak w sumie bo nie napisałeś ile to jest
baaaaardzo dużo gazu
bo może mieści się to w normach ;P

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:15
autor: Kojot
rysiek przerob mu na węgiel ;-) :-D

Re: stag 300

: 2013-05-16, 22:18
autor: suszkin
cały czas palił 17-18 la teraz 25 prawie tyle co tir :-D

Re: stag 300

: 2013-05-17, 10:02
autor: BliG
suszkin, posprawdzaj sondy, sprawdź spalanie na benzynie, sprawdź spalanie LPG tankując na innej stacji.
Tak naprawdę to na spalanie największy wpływ ma komputer samochodu (określa czasy wtrysku, korekty, itd dbając o prawidłowe parametry pracy silnika) bazujący na wielu odczytach (sondy, MAF, EGR, temperatury, etc), a komputer gazu adaptuje to jedynie na zasilanie LPG.
Nie ma już takiej możliwości jak np. w silnikach gaźnikowych, gdzie "skręciłeś śrubę od gazu" żeby jeździł na ubogiej mieszance i palił mało, albo "odkręciłeś śrubę od gazu" aby była bogata mieszanka i auto miało "buta" (ale spalanie wyższe).
Jak komputer wykryje ubogą mieszankę (np. poprzez zbyt nisko ustawiony mnożnik na sterowniku LPG) to wprowadza korekty na plus. Jeżeli wykryje bogatą - to wprowadzi korekty na minus. Jeżeli korekty przekraczają określone wartości (przeważnie jest to ok. +/- 30% długoterminowo) to wtedy wywala 'CHECK ENGINE'.

Re: stag 300

: 2013-05-20, 21:04
autor: mercmario
do suszkin
opanowałęs temat gazu bo mam sterownik gazu do staga na laptopie
ja cos to pisz na pw