..instalacja TOMASETTO sterownik SOLARIS - a tak przy okazji to ile to powinno wciągać LPG bo u mnie pom.13 a 19 a w ogóle to po niedz. podjade na testy spalin na benzynie bo ostatnio przez nieuwage sprawdziłem tylko LPG i było OK - chodzi mi o stwierdzenie sprawności sond lambda
a kto mi powie gdzie jest ten przekaźnik? bo u mnie od samego początku zamontowania gazu nie palił się check i myślałem że to tak fajnie mi złożyli do kupy. A teraz to myślę, że może zapodali przekaźnik i figa. Z drugiej strony, kilka razy jak go pognałem to zapalił się check ale po krótkim postoju i wyłączeniu/włączeniu auta przestał się palić. Oczywiście jest sprawny, bo jak odpalam to widać, ze się świeci przez chwilkę.
Ja byłem cały czas jak zakładali gazownie więc jestem pewny że nie ma przewałki.A sprawdzic można to zdejmójąc wtyke z przepływomierza czik po chwili powinien się zaświecić.Chyba się nie myle.
wystarczy zdjąć właśnie dowolną wtyczkę, która powinna spowodować zapalenie się kontrolki na pracującym silniku na lpg, jak nie pali to jest przekaźnik
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
już chyba wiem dlaczego jarzy ten CHECK - dziś byłem na teście spalin - na LPG m/w ok. a pali 13-20 - test benzynki koszmar 6.5% zamiast 0.5-1 więc prawdopod. przy uwalonych lambda ( comp wyczytał brak połączenia ) pracuje w trybie awaryjnym czyli takim że musi chodzić bez wzgl.na ..no i trza jechać na lambdy
a gazowniki nie skopali ci ustawień gazu i przepaliłeś sondę ???
[ Dodano: 2008-03-03, 23:22 ]
a podepnij się pod obd2 i pokaże czy to sondy czy coś innego
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
zaczytaj błędy z komputera czytnikiem obd2 każdy szanujący się warsztat powinien takie coś mieć, bodaj w najprostszej wersji co poda same kody błędów. zapisz je sobie i sprawdź z danymi na forum i wszystko będzie jasne
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
Fotomysz,
Waldi ma '96 OHV i prawdopodobnie będzie miał OBD1 a nie OBD2.
Pozostaje mu zczytać kody z mrygającego Check-a lub niech podłaczy lamke po złącze OBD1. Było o tym na forum już.
u mnie oryg. fordowski comp zczytał awarie sond a gadałem dziś z paroma kumplami i mówią,że jak zamont. nowe lambdy to przy permanentnej jeżdzie na LPG i tak zaraz sie upalą więc sie zastanawiam czy warto wywalać 500 skoro na benzynce i tak jeżdżę sporadycznie i odpalam
[ Dodano: 2008-03-04, 21:58 ]
a aa .. jeden z kolesi na Cheeroke zalepił czarną taśmą check na desce żeby sie nie stresować ( po 2 wymianach sond )
[ Dodano: 2008-03-04, 21:58 ]
a aa .. jeden z kolesi na Cheeroke zalepił czarną taśmą check na desce żeby sie nie stresować ( po 2 wymianach sond )
to zły pomysł.tak w pewnych okolicznościach można zrobić na najstarszej wersji LPG-i będzie ok.
przy sekwencji sondy na bieżąco wpływają na skład mieszanki i jazda z uwaloną sondą zwlasza tą do której jest podłączony LPG w najlepszym wypadku powoduje zdziwienie na stacji LPG a może też narobić kłoptów.
Ostatnio zmieniony 2008-03-04, 22:18 przez chevidan, łącznie zmieniany 1 raz.
ja już pisałem jak gazownicy źle dobiorą skład mieszanki to przy spalaniu gazu powstaje za wysoka temp i sondy sie przepalają
a LPG sekwencja działa jak benzyna więc odczytuje komunikaty z sondy, a jak jest uwalona to wchodzi w tryb awaryjny
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK