Strona 1 z 1

Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-18, 19:52
autor: kwinto77
Witam,
zastanawiam się nad zmianą modelu.
Obecnie mam zagazowaną IV z 4,0 i jest super :)
Czy ktoś próbował może zakładać gaz w V lub może wie z czym to się je?
Przy okazji czy 3,7 ma nadal łańcuch czy pasek rozrządu?
Pozdrawiam :)

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-18, 20:31
autor: Kojot
kup albricht go rozbierze i wszystkiego sie dowiemy ;-) :-D

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-19, 11:05
autor: rkosa
Ecoboost 3,5l - silnik z wtryskiem bezpośrednim, więc instalacja musi podawać i gaz, i benzynę. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG co jakiś czas włącza wtrysk benzyny - szczególnie przy obciążeniach silnika i wysokiej temperaturze oleju. Koszt instalacji + zużyta benzyna powoduje, że nie opłaca się, chyba że autem pojeździsz 5 lat i corocznie robisz minimum 30 tys. km.

Rozrząd jest na łańcuchu, ale czytałem parę informacji, że znowu zaczynają się problemy z łańcuchami i terkotaniem przy rozruchu.

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-19, 11:51
autor: albricht
Pozytywne myślenie Koyota się podoba :D

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-19, 17:09
autor: kwinto77
Rkosa napisałeś 3,5. To to samo co 3,7?

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-19, 20:39
autor: leszek_g
3 i pół albo 2.0 ecoshit. Nie ma innych silniczków. Całe szczęście, że nie ładują tam dizla...

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-19, 20:44
autor: wit.rys
3 i pół albo 2.0 ecoshit. Nie ma innych silniczków. Całe szczęście, że nie ładują tam dizla...
Hmmm, ja znalazłem taką informację:
Ford Explorer V
Okres produkcji od 3 grudnia 2010
Miejsce produkcji Stany Zjednoczone, Chicago, Illinois
Wenezuela, Valencia
Rosja, Yelabuga, Tatarstan
Dane techniczne:
Segment SUV
Typy nadwozia 5-drzwiowy SUV
Silniki R4 2.0 EcoBoost Turbo 237 KM
V6 3.5 Duratec Ti-VCT 290 KM
V6 3.5 EcoBoost TwinTurbo
V6 3.7 Cyclone Ti-VCT
Skrzynia biegów 6-biegowa automatyczna
6-biegowa automatyczna SelectShift

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-20, 19:25
autor: rkosa
wit.rys zgadza się, ale:
R4 2.0 EcoBoost Turbo 237 KM - tylko przedni napęd
V6 3.5 Duratec Ti-VCT 290 KM
V6 3.5 EcoBoost TwinTurbo - wersja Sport
V6 3.7 Cyclone Ti-VCT - dostępny tylko dla policji, czyli tzw. Police Interceptor Utility

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-23, 23:08
autor: kwinto77
Chodziło mi o 3,5 ecoboost :-D
Widziałem kilka mustangów z tym silnikiem w gazie i stąd moje pytanie.

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-23, 23:37
autor: Marko
Chodziło mi o 3,5 ecoboost :-D
Widziałem kilka mustangów z tym silnikiem w gazie i stąd moje pytanie.
A gdzieś Ty widział Mustanga z Ecoboost !!!?????
Jedyne silniki ecoboost w tym aucie są w roczniku 2015 i to o pojemności 2,3l ! W PL dostępne będą dopiero w siepniu br.

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-24, 00:01
autor: karolrower
Explorer V pali mi stosunkowo nie dużo więc zakładanie gazu mija się z celem. Średnio trasa 12l, miasto 14.

Re: Ex V 3,7 V6 i gaz

: 2015-02-24, 08:03
autor: Adrian
Explorer V pali mi stosunkowo nie dużo więc zakładanie gazu mija się z celem. Średnio trasa 12l, miasto 14.
To tyle samo co wcześniejsze wersje na benzynie np. moja IIka jak jeszcze nie miałem LPG to coś koło tego paliła, no ale nie była eco ;)