I jeszcze pompe wspomagania o ile jest cicha i wszystko co potrzeba do zlikwidowania luzu na kierownicy. No chyba że potrzeba wymienić magiel to nie chcę
Mi pompa bardzo hałasuje i dlatego chcę ją wymienić a luz na kierownicy zlikwidować jak gdyby obok. Miałem nadzieję że jakiś krzyżak albo pręcik z wieloklinem załatwi sprawę. Maglownicy nie chcę bo moja ma dwa lata (stara ciekła) i nie bardzo chce mi się komplet ponownie zmieniać.
Patryk,potrzebna ci dolna część kolumny kierowniczej,jest tam podwójny krzyżak,który lubi się wy........(zepsuć),jężeli masz jakieś luzy i nie są one na przekładni kierowniczej to raczej właśnie kolumna,sprawdź.
Luz jest ale nie wiem gdzie i nie wiem jak to sprawdzić. Wiem tylko że na starym maglu był taki sam, no może trochę mniejszy ale to już dwa lata minęły.
boris, no to dolną część kolumny kierowniczej poproszę odłożyć na boczek