mój ex sport trac: zakup 16000 PLN
pakiet aluminium felgi z oponami 3600, podesty rury klapa 6500 PLN
pakiet zawieszenie na start: 2000 PLN
remont skrzyni I 2000 PLN
wymiana skrzyni II (po 300km od naprawy pierwszej) 2000 PLN
wymiana instalacji LPG 2000 PLN
kapitalny remont silnika I (obie głowice uszczelki planowania zawory rozrząd) 7000 PLN
wymiana silnika na nowy II (6 miesięcy od pierwszego remontu) 3200 PLN
drugi komplet kół 18" 2000 PLN
oczywiście nie liczę bieżących drobnych napraw i wymian płynów
po czym sprzedałem po czym sprzedałem go z nowym silnikiem w miesiąc od wymiany II-giej za 18000 PLN bo miałem finansowy dołek po czym po 2 tygodniach nowemu nabywcy wypluł uszczelkę razem z pierścieniami olejowymi
co daje 30300+plus zakup 16000 =46300 w 2 lata
więc przestańcie się mazać jak dziewczynki i opowiadać że Was ex nie lubi podwińcie rękawy izabierajcie się za naprawę
