Ford Explorer II 2000r.
: 2017-10-07, 14:39
Auto sprzedane, temat do zamknięcia.
Z bólem serca sprzedaję, niestety dostałem auto firmowe i na utrzymanie trzeciego auta mnie nie stać.
Ford Explorer II 2000r. Drugi właściciel w Polsce. Podniesiony ok 2,5 cala, opony BFG AT, felgi et -25, solidny bagażnik dachowy, oryginalny amerykański bullbar (kangur), oryginalny amerykański hak, nowa instalacja elektryczna do haka, orurowanie boczne, zabudowa wyprawowa bagażnika. Auto używane do rodzinnych wypraw w lekki teren tzw. turystycznych. Zwiedził m.in. Rumuńskie bezdroża i wiele polskich szlaków.
Auto sprawne, jeżdżące. Instalacja LPG, spalanie od ok 16l LPG w trasie do nieskończoności w terenie
Do zrobienia:
- tylna część progów (zdjęcia) typowe dla tych aut
- łożysko chyba prawy przód
- przydało by się wymienić olej w silniku (ja wymieniam co 10 tys. km.)
- przydało by się wymienić kable WN i świece
- przydało by się wymienić olej w skrzyni, mostach i reduktorze.
- kangur do pomalowania
Wymiana płynów to w zasadzie tzw. pakiet startowy.
Cena 7999 zł .
Z bólem serca sprzedaję, niestety dostałem auto firmowe i na utrzymanie trzeciego auta mnie nie stać.
Ford Explorer II 2000r. Drugi właściciel w Polsce. Podniesiony ok 2,5 cala, opony BFG AT, felgi et -25, solidny bagażnik dachowy, oryginalny amerykański bullbar (kangur), oryginalny amerykański hak, nowa instalacja elektryczna do haka, orurowanie boczne, zabudowa wyprawowa bagażnika. Auto używane do rodzinnych wypraw w lekki teren tzw. turystycznych. Zwiedził m.in. Rumuńskie bezdroża i wiele polskich szlaków.
Auto sprawne, jeżdżące. Instalacja LPG, spalanie od ok 16l LPG w trasie do nieskończoności w terenie

Do zrobienia:
- tylna część progów (zdjęcia) typowe dla tych aut
- łożysko chyba prawy przód
- przydało by się wymienić olej w silniku (ja wymieniam co 10 tys. km.)
- przydało by się wymienić kable WN i świece
- przydało by się wymienić olej w skrzyni, mostach i reduktorze.
- kangur do pomalowania
Wymiana płynów to w zasadzie tzw. pakiet startowy.
Cena 7999 zł .