nad deska rozdzielcza na podszybiu (i wlasciwie ten nummer powinien wystarczyc do
rejestracji, przegladu chyba ze trafiliscie na jakiegos nadgorliwego palanta)
poza tym na tabliczce n/chlodnica w komorze silnika
-europejskie wersje maja dodatkowo numer na ramie po stronie pasazera
nad uchwytem/regulacja drazka skretnego zob. foto
(numery te w zaleznosci od kraju, byly bite albo laserowane
oj te ostatnie bardzo trudno znalezc/odczytac, bedzie troche drapania

-
wersje USA oprocz tego pod szyba nie maja zadnych innych numerow
(nawet nie szukajcie

acha
numerow silnika tez NIE MA

jesli beda sie was za bardzo czepiali to jedzcie na inna stacje,
po prostu chca w lape (za interpretacje przepisow)

Jak rejestrowalem US-escorta to tez trafilem na takiego palanta,
numery na silnik mi chcial nabijac, olalem goscia i pojechalem w inne miejsce,
i o dziwo nie bylo problemow, a w dokumentach stoi nr-silnika BRAK
