-2 tygodnie temu kupilem to auto jak sprawdzilem bagnet od ASB to bylo za duzo oleju o jakis prawie litr teraz jest 5 mm wyzej zakreskowanego (buczal i buczy tak samo chyba)

- olej jest czerwony (czy taki ma byc?)



Ależ ty mądry jesteś i służysz pomocą, może lepiej sprawdź czy cie nie ma na forum golfa ...jak nie wiesz czy trzeba olej spuścić i gdzie jest konwerter to nawet nie myśl żeby się samemu za to zabierać
Roboty trochę jest można to zrobić samemu, nawet bez kanału choć to trochę katorga, oleju trochę poleci olej będzie też w konwerterze, po wymianie musiałem dolać ok 4l.z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi ale mam jeszcze kilka pytan
- czy duzo jest roboty z wyjeciem skrzyni
-czy musze spuscic olej z asb aby wyjac konwerter
-jakie beda dalsze objawy padnietego konwertera
-i zapomnialem wspomniec ze buczenie ginie na wyższych obrotach
trochę na temat demontażu skrzyni masz opisane w tym wątku + kilka fotekz gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi ale mam jeszcze kilka pytan
- czy duzo jest roboty z wyjeciem skrzyni
-czy musze spuscic olej z asb aby wyjac konwerter
ja miałem to samo i sobie z tym poradziłem ale jak jesteś taki mądry to może mu pomożesz?Ależ ty mądry jesteś i służysz pomocą, może lepiej sprawdź czy cie nie ma na forum golfa ...jak nie wiesz czy trzeba olej spuścić i gdzie jest konwerter to nawet nie myśl żeby się samemu za to zabierać
znaczy Wiem, ale nie powiem ? Po co w takim razie piszesz ? Napisz rozwiązanie albo Twoje przypuszczenia, a nie prowadzisz serial kryminalny z zagadką...jeżeli jest to sohc (bo oczywiście twórca tematu nie napisał a ja jestem z forum golfa a nie jasnowidzem )to znam przyczyne