Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

potrzebna POMOC

2011-06-24, 09:46

czy zna ktoś to auto: http://otomoto.pl/ford-explorer-C19003516.html albo mógł by je obejrzeć. Z góry dzięki za odpowiedzi

Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

Re: potrzebna POMOC

2011-06-24, 09:49

A OTO JEGO ZDJĘCIE
Załączniki
C19003516_1.jpg
C19003516_1.jpg (80.53 KiB) Przejrzano 4999 razy

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: potrzebna POMOC

2011-06-25, 08:58

Trochę drogi, wydaje mi się, że czasem go widuje ale może to być podobny na blachach z lubuskiego
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: potrzebna POMOC

2011-06-25, 21:00

Rzuciłem na niego okiem ale tylko tak powierzchownie jak byłem w komisie i nie przyglądałem sie mu dokładnie. Stoi w komisie u Plezii W Zielonej Górze.
Cena to za wysoka jak na golasa, bedziesz chciał pewnie dołożyć pare gadżetów, a nie wspomnę że zawsze trzeba mieć któryś tysiączek na opłaty i jakiś przegląd, tzw startowe. Chyba że kupował byś od właściciela a nie przez komis to pewnie cena bedzie wyglądać inaczej, on już bedzie tam stał z miesiąc.
Jak będziesz bardzo chciał to mogę go obejrzec w poniedziałek.
Ostatnio zmieniony 2011-06-25, 21:09 przez Susel_125, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Klubowicz leon13cc
Klubowicz
Posty: 852
Rejestracja: 2011-06-03, 10:03
Lokalizacja: Lubuskie/Lubrza

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 08:48

Cześć Potifar!
Oglądałem to autko jak szukałem swojego Ex , nawet jazdę próbną zrobiłem . Silniczek całkiem ładnie mruczał :mrgreen: , wydaje mi się , że skrzynia trochę przeciąga biegi (ale to tylko moje odczucie),przy prędkości 80km/h i więcej autko lekko ściąga w lewo , winę za to mogą ponosić opony lub ciśnienie w nich . Opony wszystkie 4szt. mają już bliżej do końca żywota niż początku :-/ . Wnętrze w stanie dobrym , kilka przetarć tapicerki ale tragedii nie ma . Z zew. kilka rys i otarć no i trochę rudej jest ale też bez tragedii . Po kilku km jazdy zaświeciła się kontrolka od nivo , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika zgasła :? .
Ja odpuściłem go sobie , bo nie byłem pewny co do poprawnego działania ASB no i tak jak pisał już Susel_125 , cena jest wysoka za golasa , do tego pakiet startowy (oleje,filtry, itp.) no i te opony do wymiany za 2-3 miesiące .

To auto pochodzi ze Świebodzina ,jak będziesz konkretnie zainteresowany to mogę załatwić tel. do właściciela . W komisie dowiedziałem się , że właściciel oddał je w rozliczeniu i wziął inne auto , więc samochód teoretycznie jest własnością komisu :-( . Warto zadzwonić do byłego właściciela i wypytać co i jak , zwłaszcza , że teraz już nie ma powodów żeby coś ukrywać(ewentualnie) ;-)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 09:36

Po kilku km jazdy zaświeciła się kontrolka od nivo , po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika zgasła .
to akurat standard
znaczy że amorki już ledwo zipią z tyłu i puszcza gdzieś powietrze
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 17:44

Byłem oglądałem jeździłem. Auto zadbane ma do wymiany łożysko w tylnym lewym kole, tłumik końcowy( ma wielką dziurę) do wymiany końcówki drążków kierowniczych i sworznie w przednim zawieszeniu. Opony tak ja było pisane już wyżej także do wymiany. Niestety auto nie przeszło przeglądu z powodu braku numeru na ramie. Na przeglądzie stwierdzono że to wersja europejska i powinna mieć numery na ramie właściciel komisu twierdzi że to wersja amerykańska i dla tego numerów brak. A z amortyzatorami to ciekawa historia bo w książce serwisowej była zapisana wymiana na marzec 2011. Jak to jest z tymi numerami ramy? a to jest jego numer vin: 1FMDU34E1XUB08980 Odpuszczam sobie to auto a byłem tak napalony.

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 17:50

Jak to jest z tymi numerami ramy?
Wersje USA nigdy nie miały, wersje EU miały po prawej stronie na wysokości prawych drzwi przednich, niektóre były wybijane, ale trafiały sie tez laserowane, a te po kilkunastu latach trudno znakeźć :-/

Ja miałem ten sam problem, na szczęście są diagności którzy nie patrzą na to tak restrykcyjnie..... Jak widać ten też zarejestrowany jest więc jak się da to sie da :mrgreen:
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 18:25

Tak tylko żeby nie okazało się że auto jest jakieś lewe. wcześniejsze badania diagnostyczne przechodził cały czas w jednej stacji i z tego co mówił obecny diagnosta to ponoć tamta stacja była jakaś podejrzana. Na pewno można i takie auto zarejestrować. Ale nie chce mieć żadnych problemów a już miałem jakiś czas temu przez wcześniejsze auto. Kurde szukam już dość długo tego auta i coraz bardziej zaczynam wątpić że coś kupię. A jak to jest z tą skrzynią automatyczną. Będzie to moje pierwsze auto w automacie. Jak sprawdzić czy ze skrzynią wszystko jest w porządku?

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 18:35

Jak tak, to najlepiej niech ktos sprawdzi kto już jeżdził aytomatem. Generalnie automat nie powinien szarpać, strzelać, przeciągać. powinien zmieniać biegi płynnie, łagodnie. Nie powinien mieć wycieków, kolor oleju powinien być klarowny i nie pachnieć spalenizną...
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 18:36

A jeszcze takie małe pytanko. Czy wentylator od silnika ma chodzić cały czas? Tego co oglądałem miał go bez przerwy załączonego mimo że silnik nie był zagrzany. i nie były to wentylatory od klimy

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 19:06

tam jest visko to kręci się cały czas bo jest napędzany mechanicznie z silnika
jeże visko jest sprawne to czasami powinien się rozłączyć ale to rzadko

VIN: 1FMDU34E1XUB08980

World Manufacturer Identifier - 1st, 2nd, 3rd Positions
VIN Code: 1FM
Assembly Country: UNITED STATES
Make: Ford
Body Style: Sport Utility Vehicle
Restraint System Type (Passenger Cars) or Brake Type and GVWR Class (Trucks and Vans) - 4th Position
VIN Code: D
Brake System: STANDARD
GVWR Class:
GVWR Range: 0 - 6,000 Pounds
Line,Series Body Type - 5th, 6th, 7th Positions
VIN Code: U34
Vehicle Line: Explorer
Vehicle Type: Truck
Engine Type - 8th Position
VIN Code: E
Engine: 4.0 L
Cylinders: 6
Fuel: Gasoline
Model Year - 10th Position
VIN Code: X
Model Year: 1999
Assembly Plant - 11th Position
VIN Code: U
Assembly Plant: LOUISVILLE, KENTUCKY
Production Sequence Number - 12th - 17th
VIN Code: B08980
Prod Sequence Number B08980
Additional Information
Wheel Axles Wheelbase 223.2
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Potifar
Posty: 70
Rejestracja: 2011-06-23, 22:30
Lokalizacja: Lubin

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 19:16

o czyli wychodzi że auto było wyprodukowane na rynek amerykański. Ciekawe jak diagności doszli do tego że to auto na rynek europejski. Twierdzili że auto po numerze vin było na rynek europejski i tabliczka znamionowa też jest taka jak w modelach europejskich

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 19:20

zderzak ma europejski najprościej popatrzeć pod spód może jakaś pierdoła z tym nivo typu rozpięty czujnik
a jak jest Europejczyk to pod spodem będzie miał pełno naklejek żółtych EXPORT :) i homologacje na wszystkich lampach :D
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
rkosa
Posty: 324
Rejestracja: 2007-08-07, 08:35
Lokalizacja: Elbląg
Model Explorera: były, ale się zmyły

Re: potrzebna POMOC

2011-06-26, 19:54

Pojazd z tym VINem zostal sprzedany w salonie Forda 9 listopada 1999 roku w Niemczech jako pojazd nowy. Jest to wiec bez watpienia europejczyk.
Produkcja 27 marca 1999.
Jest: Mazda Premacy
Było: BMW E34, Fiat 126p, Seicento, Ford Escort, Explorer I, II, Fiesta, Mondeo, Honda Civic, Isuzu Trooper, Mazda 121, 323F, Opel Corsa, Peugeot 205, Renault Safrane, SAM (Muscel+UAZ), UAZ 3.0d

Wróć do „SAMOCHODY Z OGŁOSZEŃ”