oryginalny pasek wytrzymuje 80-100tkm,
napinacz wiecej ale lepiej nie oszczedzac tylko wymienic rownoczesnie.
Na dzien dzisiejszy istnieje 5 wersji paska
do modelu X P 0/1 OHV z klima
do modelu X P 0/1 OHV bez klimy
X P II OHV
X P II SOHC-Model do 09.98
X P II SOHC-Model od 10.98 (nawet trzy rozne dlugosci)
tu opisalem wymiane w 95 roczniku, ale pozostale roczniki robi sie podobnie
-odkrecic plastikowe oslony z dolu
-klucz nasadowy (Gedore) 3/8" zalozyc na napinacz paska i ciagnac zeby pasek byl luzny
-sciagnac pasek
-kluczem oczkowym 13 odkrecic napinacz
montaz odwrotnie
-srube napinacz najlepiej potraktowac zabezpieczaczem do gwintow
[ Dodano: 2007-08-14, 11:22 ]
hmm
fotki nie chca sie w kolejnosci ukladac
ale po numerach dojdziecie