wydaje mi sie ze tutaj nie ma co polecac:) kazdy jeden zaklad diagnostyczny ma odpowiedni sprzet zeby sprawdzic wszystko a ustawic to juz zwykla proforma Kwestai by mieli sprzet (a kazdy jeden co robi przeglady-diagnostyka, takowy posiada)
resetx, nie zgodzę się do końca. Ostatno byłem na stacji diagnostycznej pod Poznaniem i okazało się, że ich urządzenie do ustawiania zbieżności (laserowe) nie posiada w swoim oprogramowaniu modelu Ford Explorer Mam nadzieję że był to wyjątek - nie miałem czasu na razie podjechać do kogoś innego.
A ja robiłem niedaleko siebie na Gocławiu, ale tam był inny problem,a mianowicie:
Chłopaki mieli problem aby założyć osprzęt na felgi.
Teraz też niedługo muszę zrobić, ale od czasu jak mam BFG to przez taki śmieszny rancik na oponce wcale nie widzę możliwości aby swoje sprzęciki wcisneli między felgę a oponkę.
no to o tym juz nie wiedzialem ze tak moze byc bo u mnie takich problemow nie bylo a jescze "niedawno" pamietam jak z kumplem ustawialismy zbieznosc na "kijki" i wszystko bylo ok Nawet niedowiarki jezdzili na diagnostyke i sprawdzali czy wszystko jest i odziwo bylo no ale to trzoszke inne czasy byly (nikt nie myslal wtedy nawet o takim ex'ie :D )
Panowie dzis bylem na stacji diagnstycznej i sprawdzielem luzy powiedzieli ze nie ma tylko troche na przekladni kierowniczej ale to nic nie ma do sciagania na prawo. Wiec stwierdzilem ze robimy geometrie to powiedzieli mi ze w moim czyli jedynce tylko zbierznosc sie ustawia a geometri nie ma jak, czy to prawda?
Bylem dzis na tej Staniewickiej 3 i powiedzial mi ze w jedynce nie ustawia sie geometri tylko zbierznosc Jak to w koncu jest bo mi juz rece opadają od tych stacji diagnostycznych