teoretycznie ma to wpływ na to kiedy skrzynia ma zmieniać biegi,ale to jest tylko jedna ze składowych która steruje skrzynią i myślę że nie ma to większego znaczenia.skrzynka odczytuje prędkość pojazdu,położenie przepustnicy,prędkość obrotową silnika i napewno jest jakiś margines błędu który koryguje inny pomiar.
yhmm... mozliwe, ze u mnie jest jakis problem z tylko licznikiem lub kostka do niego wpieta, bo nie dzialaja 2 lub 3 lampki podsiwetlenia (a czasmi dzialaja), tak jak pisalem predkosciomierz zawyza, czasami dziwnie dziala obrotomierz (np. pracujac na obrotach 600-700 rpm pokazuje 4 000 rpm), ale po podlaczeniu komputera PC do samochodu, komputer pokazuje prawidlowe obroty (600-700). Ale jako, ze mi to nie przeszkadza, silnikowi rowniez (normalnie pracuje, zmienia biegi) wiec chyba jednak poczekam, az sie zrobi cieplo i dopiero wtedy dobiore sie do licznika i sprawdze go.
u mnie zawyżanie prędkości nie będzie miało wpływu na pracę skrzyni, gdyż podejrzewam, że jak cofali licznik to przesunęli wskazówkę na czpieniu i stąd u mnie takie dziwy, jak tylko zaczynam sie toczyć to już mi pokazuje ponad 20, tak jakby licznik miał zaczynać się od 0 a nie 20
a co do ciebie Blig to ja bym po sprwadzał jeszcze podłączenie kostek do zegarów, moż tam coś nie tak, potraktuj je jakimś WD, czy cóś innego
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
fotomysz, wlasnie chce zobaczyc co z kostkami, tyle ze do tego celu trzeba chyba sciagnac troche deski rozdzielczej, a jako, ze nie mam ogrzewanego garazu, to poczekam z tym do jakiegos ocieplenia
Az minie ta epoka lodowcowa
z tego co widziałem w moim to wyciągają się chyba same zegary, bez rozbierania dechy
2 śrubki i po bólu
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
Hmm....a z tego co ja pamietam, z maniusia fotomanuala wymiany zarowek podswietlenia, to jednak trzeba 'co nieco' sciagnac... a na razie taki ziab ze nawet srubokreta nie chce mi sie brac do łapy
jeśli chodzi o płytkę to na pewno, ja mówiłem o kostkach
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
Byłem dzisiaj u autoryzowanego dilera forda i zamówiłem zębatkę tą o numerze katalogowym Ford FINIS 3028305 (CODD17271B) - koszt 43 zł
Ale mam jeszcze prośbę - czy któryś z kolegów zna numer katalogowy tej drugiej zębatki - która jest w środku - w reduktorze i napędza ten element który zamówiłem??
Chciałbym wymienić cały komplet - obie zębatki - jednak u dilera nie umieli odszukać tego drugiego trybu na schematach - więc jak podałbym im numer katalogowy - byłoby znacznie łatwiej.