Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: " BODY LIFT "

2011-09-22, 22:36

Dzięki Adrian, w tym temacie też byłem , ale wiek i skleroza robi swoje. ;-)

Ale i tak nie wiem ile jakich śrub ma być do tego, bo było jakie są oryginały.
Było potem po ile gwintu, bez gwintu itp.

Czy po prostu można kupić całą z gwintem, czy też jest jej część co nie powinna mieć gwintu bo pracuje na gładko w jakiejś tulei i ma większą średnice niż ten gwint ?
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 07:58

"jest 8 śrub o długości całkowitej75mm przy czym gwintu jest 50mm i 2 śruby o długości całkowitej 120mm a gwintu jest na niej 70mm."
Ja np. dawałem podkładki ok 45 mm czyli 8 śrub 75+45=120 i 2 120+45=165 (ja kupiłem 180 zdaje się ale lepiej bym zrobił jakbym dał 160). Jak z wyliczenia widać 2 śruby możesz wykorzystać drugi raz. Jak kupisz całe nagwintowane to super. Niestety utwardzane śruby były tylko nienagwintowane do końca, trzeba kupić gwintownik albo dodać dodatkowe podkładki pod śrubę - przynajmniej przy tych 180, dlatego mogłem dać 160.
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 08:07 przez Adrian, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 08:04

zmoderuje Was do warsztatu bo w kasztanach to zaraz zginie :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 08:47

No i gitarrrra. Dzięki chłopaki.
Po sobole trzeba się za to zabrać, jak nic innego nie popsuję . :-D
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 10:01

No i gitarrrra. Dzięki chłopaki.
Po sobole trzeba się za to zabrać, jak nic innego nie popsuję . :-D
Czego nie popsujesz to samo się zepsuje to przecież Ford :-P
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Hubi
Posty: 4159
Rejestracja: 2007-08-14, 13:07
Lokalizacja: Warszawa/Świnoujście
Model Explorera: EX I 1994 hotwheels

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 10:09

Koszt podkładek 70zł pół takiego wałka: http://allegro.pl/gdansk-walek-pret-pol ... 85285.html (wzięliśmy na pół z Kra)
-ok. 30zł śruby
flacha za pocięcie wałka (mogłem sam to pociąć bo na maszynie zrobił to gorzej niż ja bym to zrobił ręcznie)
Jacek jak chcesz to ja kupię taki wałek i podzielimy się po połowie. Body lift ciągle za mną łazi, to sobie odłożę taki wałeczek aż przyjdzie czas na kręcenie ;) a ty weźmiesz drugą połowę.

daj znaka i klikamy ;)

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 11:19

Hubi, może jeszcze sprawdzić na ul.Rzecznej w chemiawarszawa, tam też mieli i to od ręki.
Nie wiem czy jeden to nie za mało, bo wychodzi teoretycznie 20 podkładek po 5 cm, ale jeszcze strata na cięcie, zależna od tego czym się potnie.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: " BODY LIFT "

2011-09-23, 11:39

Hubi, może jeszcze sprawdzić na ul.Rzecznej w chemiawarszawa, tam też mieli i to od ręki.
Nie wiem czy jeden to nie za mało, bo wychodzi teoretycznie 20 podkładek po 5 cm, ale jeszcze strata na cięcie, zależna od tego czym się potnie.
Jacek to będziecie mieli lift 1,95" :D to chyba różnicy nie robi :P
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 09:48

jak ktoś w potrzebie to oddam 4 podkładki z poliamipdu 90 o srednicy 80 mm przetoczone na 6o mm wysokosci i otworem centralnym 12mm. Zostło mi z drugiego wałka w kol. czarnym...
Przesyłka na koszt liftującego (a lekkie nie jest ).

Awatar użytkownika
suszkin
Posty: 429
Rejestracja: 2010-03-29, 11:20
Lokalizacja: Katowice

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 09:50

Jak masz zbedne to chetnie wezme:)
Nie bierz życia na poważnie bo i tak pójdziesz do piachu:)

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 10:00

Hubi, może jeszcze sprawdzić na ul.Rzecznej w chemiawarszawa, tam też mieli i to od ręki.
Nie wiem czy jeden to nie za mało, bo wychodzi teoretycznie 20 podkładek po 5 cm, ale jeszcze strata na cięcie, zależna od tego czym się potnie.
najwieksze straty wyszły na frezarce , najmniejsze na pile szablastej (posówistej) ze stojanem ( bez zbędnych skojarzeń ) cięte na mokro + drobna obróbka frezem. Wszystkie inne metody cięcia poliamidu robią za dużą tolerancje ( roztapiają wałek ). Można oczywiście w domowych warunkach przyciąć brzeszczotem ale tolerancja jest #$!#*@!@... a wyrównanie tego dziadostwa w warunkach domowych graniczy z cudem.
Ja zapłaciłem 10 zeta od sztuki za cięcie i równanie . Co do wiercenia otworu najlepszym rozwiązaniem było wiertło Hilti do betonu 12mm( wypychało spirale z idealnym otworem )

Awatar użytkownika
explorer_u2
Posty: 524
Rejestracja: 2011-01-03, 22:47
Lokalizacja: Katowice

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 10:04

Jak masz zbedne to chetnie wezme:)
podaj na PW numer tel. to zadzwonie w poniedziałek i podwiozę na szopienice jak jeszcze tam gościsz.

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 11:25

Po lifcie body i zawieszenia przekladnia kierownicza musi sie wysunąć wiec moze cos sie z nią stac?
Piesek

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 11:41

Po lifcie body i zawieszenia przekladnia kierownicza musi sie wysunąć wiec moze cos sie z nią stac?
lift zawieszenia nie wpływa na przekładnię, przy lifcie budy do 2" nie ma znaczenia wysunięcie przekładni. Przy 3" trzeba stosować przedłużkę (którą można kupić w komplecie od liftu)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

cooki531
Posty: 615
Rejestracja: 2010-01-16, 20:31
Lokalizacja: Warszawa i Góry

Re: " BODY LIFT "

2011-09-24, 13:20

mi wspomaganie zaczelo lekko pokapywac wlasnie po lifcie :-/
Piesek

Wróć do „WARSZTAT”